Trójka zmienia ramówkę, więcej polskich debiutantów i piosenki aktorskiej

Od 8 lutego radiowa Trójka wprowadzi nową ramówkę, zmienią się godziny emisji niektórych audycji oraz pojawią nowe, m.in. z piosenką aktorską. Stacja chce mocniej promować debiutujących polskich wykonawców.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Trójka zmienia ramówkę, więcej polskich debiutantów i piosenki aktorskiej
fot. polskie radio

W komunikacie prasowym radiowej Trójki zapowiedziano, że w ramach nowej ramówki nadal będą emitowane audycje m.in. Piotra Barona, Marka Wiernika czy Aleksandry Kaczkowskiej.

- Nasza nowa ramówka będzie dopasowana do stałych odbiorców, ale też zaprezentuje świeże, nowoczesne spojrzenie na radio, które ma za zadanie zainteresować słuchaczy dotychczas z Trójką niezwiązanych. W tym celu zaprosiliśmy do współpracy nowe twarze - opisuje Michał Narkiewicz-Jodko, dyrektor stacji.

Konrad Biliński i piosenka aktorska

Współpracę z Trójką zaczyna muzyk, producent i kompozytor Konrad Biliński. Będzie prowadził w poniedziałki audycję „Akordy Alterowane” w ramach pasma „Muzyka z Trójką”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agnieszka-kaminska-prezes-polskiego-radia-kim-jest-rok-pracy-opinie,7170394367338113a ##

W nowej ramówce pojawi się również audycja związana z piosenką aktorską. W komunikacie nie podano, jak będzie zatytułowana, kiedy emitowana ani kto będzie ją prowadził.

Ponadto zapowiedziano, że Trójka chce być mocniej obecne w internecie „poprzez łączenie audycji nadawanych na antenie z multimedialnym contentem online oraz obecnością w mediach społecznościowych”. Obecnie na profilach stacji w mediach społecznościowych można oglądać m.in. „Salon polityczny Trójki” i niektóre archiwalne koncerty.

Trójka stawia na polskie talenty muzyczne

Trójka zamierza również promować debiutujących polskich wykonawców i zespoły. Zaznaczono, że stacja ma plany organizacji ich koncertów, dostosowane do sytuacji pandemicznej.

- Chcemy dać szansę młodym muzykom, którzy mają talent, marzyli o tym, żeby wypłynąć na szersze wody, ale nie mieli gdzie - podkreśla dyrektor Michał Narkiewicz-Jodko.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/trojka-najnizsza-sluchalnosc-w-historii-krytyka-prezes-polskiego-radia-ramowka-bez-pomyslu-i-osobowosci,7170398971824257a ##

W Trójce więcej muzyki, mniej publicystyki

Narkiewicz-Jodko jest dyrektorem Trójki od drugiej połowy sierpnia, po tym jak odwołano Kubę Strzyczkowskiego. Zastępcami Narkiewicza-Jodko zostali Marek Wiernik i Piotr Kordaszewski, ten drugi został odwołany w grudniu.

Nową ramówkę Trójki wprowadzono na początku października, jest w niej więcej pasm muzycznych, a mniej publicystycznych i społecznych. Zupełnie przebudowano pasmo poranne, którego gospodarzami zostali Łukasz Ciechański i Małgorzata Łukowska (od grudnia prowadzi je tylko Ciechański, Łukowska szykuje własną audycję). Z kolei popołudniowe pasmo prowadzi Piotr Łodej, który wcześniej był gospodarzem „Trójkowego Budzika”.

Poranny „Salon polityczny Trójki” przesunięto na godz. 8:45, do grudnia część wydań prowadzi Bartłomiej Graczak z TVP Info.

W piątki i soboty jest nadawane pasmo didżejskie Michała Margrańskiego. Natomiast w końcem ub.r. z ramówki spadły audycje Janusza Deblessema „Laboratorium reportażu w Trójce” oraz „Gitarą i piórem” (ta druga była emitowana przez 35 lat), o nieprzedłużeniu z nim współpracy zdecydowała prezes Polskiego Radia.

Na początku grudnia ruszyła kampania reklamowa stacji pod hasłem „Zapraszamy do Trójki”. Slogan to nazwa pasma, które zdjęto z anteny z sierpniu. Krótko po starcie kampanii „Zapraszamy do Trójki” wróciło do ramówki.

Według wyników badania Radio Track z czwartego kwartału ub.r. Trójka miała 2,4 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 5,3 proc. rok wcześniej. To jej rekordowo niski wyniki w historii badania realizowanego od dwóch dekad.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące