Trud życia codziennego w reklamie IKEA (wideo)

IKEA w nowej kampanii zamiast obrazków idealnego, wesołego życia serwuje widzom wizerunek smutnej, złej i przytłoczonej codziennym trudem kobiety. Za kreację reklam odpowiada agencja Akestam Holst.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Trud życia codziennego w reklamie IKEA (wideo)

Głównym elementem kampanii szwedzkiej firmy jest trwający minutę film pod hasłem „Enough”. Pokazano w nim wracającą do domu po pracy, z ciężkimi torbami kobietę. Gdy wchodzi do mieszkania widzi ogromny bałagan i swoje dzieci, zajęte sobą, komputerami itp.

Wściekła kobieta rzuca torby na podłogę, zakupy wysypują się z nich, a ona sama trzaskając drzwiami wychodzi z mieszkania.

Gdy tak rozmyśla, jej dzieci zbierają zakupy z podłogi, zaczynają robić porządki, zmywać naczynia, sprzątać. Spot kończy się słowami: „Where life happens”.

Ta kampania jest już kolejną, w której IKEA zamiast wyidealizowanego życia pokazuje zwykłą codzienność i szarą rzeczywistość. Jesienią ub.r. w ramach cyklu „Where life happens” emitowano spot, którego przewodnim motywem była historia chłopca żyjącego w dwóch domach po rozwodzie rodziców.

Autorem kreacji reklam jest agencja Akestam Holst.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu