„Trudne sprawy 23” na antenie Polsatu oglądać można w dni powszednie o godz. 13.45, począwszy od 28 lutego br. Średnia widownia premierowych odcinków paradokumentu do 8 kwietnia wyniosła 400 tys. osób, co przełożyło się na 6,97 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 8,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez jedną minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 839 tys. widzów w 4+, 261 tys. w 16-49 oraz 398 tys. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pierwsza-milosc-polsat-serial-oglada-1-09-mln-widzow,7170002803877505a ##
Największą widownię w analizowanym okresie, wynoszącą 518 tys. oglądających, zgromadził odcinek z 8 kwietnia.

Każdy z odcinków „Trudnych spraw” poświęcony jest odrębnej historii i ma innych bohaterów. Producentem docu-soap jest firma Polot Media, zdjęcia realizowane są we Wrocławiu.
„Trudne sprawy” w Polsacie oglądać można od wiosny 2011 roku, to drugi najdłużej emitowany docu-soap w Polsce po „Dlaczego ja?”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-wygral-love-island-wyspa-milosci-5-ogladalnosc-nowy-sezon-jak-sie-zglosic,7170003467188353a ##












