Trwa kampania nowych słuchawek TWS od marki Panasonic

Panasonic, jeden z liderów technologicznych na polskim rynku rozpoczał kampanię nowych słuchawek RZ-S500W. Kampania potrwa miesiąc i obejmuje szeroką współprace z influencerami, działania w digitalu oraz na social mediach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Panasonic RZ-S500W, to w pełni bezprzewodowe słuchawki, które są świetną propozycją szczególnie dla ludzi aktywnych. Dzięki unikatowemu podwójnemu hybrydowemu systemowi redukcji szumów z aż 50 poziomami redukcji hałasu, słuchawki pozwalają na ich komfortowe użytkowanie niezależnie od miejsca. Z kolei dzięki poręcznemu etui słuchawki można ładować wszędzie, ciesząc się tym samym około 19 godzinami odtwarzania bez zbędnego okablowania. Do tej pory słuchawki zostały przetestowane przez kilka wybranych redakcji technologicznych, gdzie zebrały bardzo dobre recenzje. Na czas trwania kampanii zaplanowano również kolejne testy produktowe. Dokładna specyfikacja słuchawek jest dostępna na stronie internetowej producenta: https://www.panasonic.com/pl/consumer/sluchawki/douszne/rz-s500w.html

Za strategię i kreację kampanii oraz obsługę social media odpowiada They.pl, natomiast działania PR prowadzi agencja Big Picture  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela