Kampania OOH jest obecna w siedmiu największych aglomeracjach, gdzie poza standardowymi nośnikami systemowymi (billboardy, CLP, spektakularne ekrany DOOH), wykorzystane zostały także siatki wielkoformatowe, murale, nośniki w transporcie publicznym, w tym całościowy branding na tramwajach w Krakowie i Katowicach oraz ba autobusach w Trójmieście.
- Osią kampanii jest kolor niebieski - barwa marki Max. Przy planowaniu działań marketingowych zależało nam na widoczności i spójności wszystkich aktywności, dlatego właśnie mocno akcentujemy niebieski. Max podbija przestrzeń swoim kolorem, pokazując jednocześnie jakość i różnorodność treści dla użytkowników. Celem kampanii jest zbudowanie zasięgu, dotarcie z komunikacją do jak najszerszej publiczności i poinformowanie o dostępności i ofercie serwisu Max – mówi Marcin Bogłowski, szef departamentu marketingu TVN WBD. W kampanii OOH - poza plejadą gwiazd platformy - wykorzystano także wizerunek Igi Świątek. Elementem działań marketingowych jest niestandardowe wykorzystanie paczkomatów In Post, na których znalazły się grafiki z tytułami produkcji platformy Max.

Przed dwa dni podświetlone na niebiesko były główna siedzibą TVN Warner Bros. Discovery, przejście podziemne pod Rotundą oraz Zamek Królewski w Warszawie, katowicki Spodek, Tauron Arena w Krakowie, centrum EC1 w Łodzi czy Concrodia Design w Poznaniu we współpracy z partnerem INEA.
Szeroki zasięg kampanii Maxa

Kampania jest wzbogacona o współprace z twórcami kontentu i influencerami, aktywacje w social mediach, media własne grupy TVN WBD oraz różnorodne akcje specjalne, takie jak obecność na letnich wydarzeniach, festiwalach czy specjalny pokaz pierwszego odcinka "Rodu Smoka" we współpracy z sieciami kin Helios.
Dodatkowo TVN Warner Bros. Discovery nawiązał współpracę z marką motoryzacyjną Volvo, w ramach której na ulicach Warszawy i okolic można spotkać ekologiczną flotę hybrydowych Volvo XC90 oraz w pełni elektrycznych małych SUVów EX30 w barwach serwisu Max.
Ponadto marka Max zaprosiła do współpracy przy premierze serwisu Kasię Nosowską, która specjalnie skomponowała utwór „Tylko to co chcę”. Premiera piosenki i teledysku odbyła się w poniedziałek 10 czerwca. Kampania została zaplanowana przez dom mediowy EssenceMediacom. Kreacją zajeły się Once Upon A Time, VML, dział kreacji TVN WBD oraz Peroxide











