Od poniedziałku bander reklamowy jest umieszczony na kolejnych stronach w internecie: expander.pl i bankier.pl/inwestowanie, a od tygodnia reklama jest umieszczona na onet.pl.
Kampania rozpoczęła się 16 maja spotami w telewizji: TVP 1,2,3, Polsat, TVN i TVN 24 i będzie trwała do 19 czerwca br. Głównym elementem kampanii jest reklama telewizyjna, a wspomagająco reklama radiowa, prasowa i internetowa, dlatego przez pierwszy tydzień emitowane były tylko spoty w telewizji. Tydzień później "wkroczyło" radio PR 1 i 3 Polskiego Radia oraz RMF FM, a także prasa: Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita oraz Internet: Onet. Wykonane zostały również materiały POS spójne wizerunkowi z całą kampanią.
Kampania promuje Banki Spółdzielcze zrzeszone z Bankiem Polskiej Spółdzielczości ich polski charakter, nowoczesność i tradycję, bezpieczeństwo, przyjazność oraz fakt zrzeszenia w większej strukturze.












