Trwa kampania reklamowa Zrzeszenia BPS

Rozpoczął się trzeci tydzień kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych zrzeszonych z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Od poniedziałku bander reklamowy jest umieszczony na kolejnych stronach w internecie: expander.pl i bankier.pl/inwestowanie, a od tygodnia reklama jest umieszczona na onet.pl.

 Kampania rozpoczęła się 16 maja spotami w telewizji: TVP 1,2,3, Polsat, TVN i TVN 24 i będzie trwała do 19 czerwca br. Głównym elementem kampanii jest reklama telewizyjna, a wspomagająco reklama radiowa, prasowa i internetowa, dlatego przez pierwszy tydzień emitowane były tylko spoty w telewizji. Tydzień później "wkroczyło" radio PR 1 i 3 Polskiego Radia oraz RMF FM, a także prasa: Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita oraz Internet: Onet. Wykonane zostały również materiały POS spójne wizerunkowi z całą kampanią.

Kampania promuje Banki Spółdzielcze zrzeszone z Bankiem Polskiej Spółdzielczości ich polski charakter, nowoczesność i tradycję, bezpieczeństwo, przyjazność oraz fakt zrzeszenia w większej strukturze.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"