TVN za rok pokaże trzecią edycję programu „Agent - Gwiazdy”

Telewizja TVN zdecydowała o kontynuacji reality-show „Agent - Gwiazdy”. Trzecią edycję programu będzie można oglądać wiosną 2018 roku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVN za rok pokaże trzecią edycję programu „Agent - Gwiazdy”

Informację o kolejnej edycji programu podano w finałowym odcinku, który pokazany został we wtorek, 16 maja br.

„Agent - Gwiazdy” to reaktywowana wersja pierwszego reality-show w Polsce, który TVN nadawał w 2000 roku. W programie występuje 14 gwiazd, które wykonują różne zadania, próbując wytypować tytułowego „Agenta”, psującego im szyki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-pokaze-kolejna-edycje-kuchennych-rewolucji-program-bije-rekordy-ogladalnosci ##

Druga edycja programu realizowana była w Argentynie przez firmę Jake Vision, a jej prowadzącą ponownie była Kinga Rusin. Wzięli w niej udział: Olga Frycz, Marek Włodarczyk, Alan Andersz, Piotr Kędzierski, Jarosław Kret, Odeta Moro, Tomasz Niecik i Julita Fabiszewska, Mateusz Maga, Edyta Zając-Rzeźniczak, Joanna Jędrzejczyk, Daria Ładocha, Agnieszka Rylik i Michał Będźmirowski.

Zwycięzcą właśnie zakończonej edycji reality-show została Daria Ładocha, a w rolę tytułowego agenta wcielała się Odeta Moro.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Serwis Super Mamy stawia na wideo

Serwis Super Mamy stawia na wideo