Trzygodzinne pasmo popołudniowe „Ekspres Jedynki” w PR1. Karolina Rożej i Wojciech Dąbrowski prowadzącymi

W poniedziałek na antenie Programu I Polskiego Radia wystartowała nowa audycja popołudniowa „Ekspres Jedynki”, którą prowadzą Karolina Rożej i Wojciech Dąbrowski.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Redakcja radiowej Jedynki przygotuje dla słuchaczy popołudniowego pasma m.in. przegląd najważniejszych wydarzeń gospodarczych, politycznych, społecznych i kulturalnych, które będą podawane w lżejszej formie. W „Ekspresie Jedynki” nadawana jest „Debata” (o godz. 17.20), a w piątki o 17.10 - magazyn motoryzacyjny.

- W programie oprócz materiałów z Warszawy będą pojawiać się dźwięki z całej Polski przygotowywane we współpracy z reporterami z lokalnych rozgłośni Polskiego Radia - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Łukasz Kubiak, rzecznik prasowy Polskiego Radia.

„Ekspresu Jedynki” można słuchać od poniedziałku do piątku w godz. 15.00-18.00. Audycję prowadzą Karolina Rożej i Wojciech Dąbrowski. Wcześniej w tym paśmie nadawano „Kulturalną Jedynkę” i „Wszystko o gospodarce”.

Przypomnijmy, że miesiąc temu Jedynka zdecydowała o przesunięciu Michała Rachonia i Zuzanny Dąbrowskiej z „Sygnałów dnia” na popołudnie, ostatecznie ich audycja nie trafiła do ramówki. W poniedziałek 20 czerwca poranną audycję „Podwójne espresso” zaczęli prowadzić Monika Tarka i Robert Kilen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii