„Cały tydzień… z TTV” będzie można oglądać codziennie od godz. 20.00 do około 21.45.
W pierwszym tygodniu, od 20 do 26 kwietnia, w ramach akcji „Cały tydzień… w dobrym towarzystwie” emitowany będzie program „Gogglebox. Przed telewizorem”. Od kolejnego poniedziałku, tygodniowy maraton rozpoczną „Królowe życia” („Cały tydzień… na wariackich papierach”).
Od 4 do 9 maja pod hasłem „Całego tygodnia… wśród przyjaciół” stacja pokaże „Down the road. Zespół w trasie”. Tydzień później ” wyemitowani zostaną „Kanapowcy” („Cały tydzień… wyciskamy”).
Podczas „Całego tygodnia… na zakupach”, który na antenie TTV trwać będzie od 18 do 24 maja, widzowie zobaczą „Kto to kupi?”. Akcję „Cały tydzień… z TTV” zamknie seria z odcinkami „Zamiany żon” („Cały tydzień… z cudzą żoną”).

Spoty w ramach akcji „Cały tydzień… z TTV” emitowane będą na wszystkich kanałach Grupy TVN Discovery Polska. Kampania uwzględnia również działania w mediach zewnętrznych.
Na antenie stacji TTV w najbliższych tygodniach bez zmian w dotychczasowych pasmach będzie nadawać również premierowe odcinki wiosennych serii - takich programów, jak: „Gogglebox. Przed telewizorem”, „Królowych życia”, „Down the road. Zespół w trasie”, „Kanapowców”, „Kto to kupi?” oraz „Zamiany żon”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/down-the-road-zespol-w-trasie-hitem-ttv-495-tys-widzow,7170737125136001a ##












