„Tu się warzy z zasadami” w kampanii piwa Okocim (wideo)

W piątek wystartowała nowa kampania reklamowa marki piwa Okocim (Carlsberg Polska). Idea kreatywna „Tu się warzy z zasadami” odnosi się do 170-letniej tradycji piwowarskiej browaru Okocim. Podkreśla także rolę okocimskich piwowarów i ich osobiste zaangażowanie w warzenie piwa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Tu się warzy z zasadami” w kampanii piwa Okocim (wideo)

„Tu się warzy z zasadami” to tytuł nowej kampanii marki Okocim. Nawiązuje ona do zasad, postaw i wartości, którymi kierował się w swoim życiu i pracy Jan Goetz, założyciel Browaru Okocim, i które inspirują kolejne pokolenia okocimskich piwowarów.

Brzescy piwowarzy to główni bohaterowie nowej kampanii marki Okocim, która oparta jest o ich autentyczne wypowiedzi oraz postaci (w kampanii nie występują aktorzy). Na potrzeby kampanii przygotowano kilka spotów telewizyjnych, które będą sukcesywnie emitowane, odkrywając przed konsumentami zasady przyświecające pracy piwowarów z browaru Okocim.

Najwyższą jakość warzonych piw mają potwierdzać również podpisy tych piwowarów widniejące na etykietach poszczególnych wariantów. Jedynie na etykiecie piwa Jasne Okocimskie znajduje się nazwisko Jana Goetza, na cześć założyciela browaru, którego postać zainspirowała powstanie receptury tego wariantu.

 

- Nowa kampania to przełom w komunikacji marki Okocim. Po raz pierwszy tak silnie odnosimy się do jej korzeni, postaci założyciela browaru oraz piwowarów. Chcemy podkreślić, że piwo Okocim od początku swego istnienia jest warzone w myśl zasad, które wywodzą się od Jana Goetza i towarzyszą pracy jego następców także dzisiaj. Historia i dziedzictwo marki są obecne w każdym elemencie komunikacji, począwszy od etykiet i skończywszy na spotach, które powstały we wnętrzach browaru Okocim w Brzesku - podkreślił Maciej Banaszkiewicz, brand manager marki Okocim.

Kampania jest związana z rebrandingiem marki, odświeżeniem szaty graficznej oraz portfolio produktowego, w skład którego wchodzą obecnie cztery warianty piw: Jasne Okocimskie, Klasyczna Pszenica, Mistrzowski Porter i Mocne Dubeltowe.

Nowa kampania marki Okocim zakłada wielokanałowe dotarcie do konsumentów poprzez telewizję (kanały główne i tematyczne: TVP, Polsat, TVN, TVN7, Puls, Puls2), internet (Interia, Wirtualna Polska, Onet, Gazeta.pl, TVN, Ipla, Facebook, Instagram, Youtube, blogosfera), prasę oraz w sklepach.

Kreację przygotowała agencja Upside. Za działania w kanałach digital odpowiada Upside i Grupa AdNext. Zakup mediów leży po stronie PHD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów