TV Puls liczy na 2 proc. udziału w rynku do końca roku

TV Puls ruszyła w środę z jesienną ramówką, której towarzyszy nowa oprawa graficzna i kampania reklamowa. Spółka liczy, że kanał do końca roku udział kanału w rynku przekroczy 2 proc. i chce zamknąć ten rok na finansowym plusie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W jesiennej ramówce TV Puls znalazły się trzy polskie produkcje. Dwie to nowości: “Dziewczyny na ekran” (program, w którym modelki walczą w nim o sesję w magazynie “CKM”) i “Z archiwum policji” (dokumentalny serial o pracy policji), trzecim polskim programem jest kolejna seria reality “Dyżur”. Poza tym w ramówce jest szereg rozrywkowych pozycji zagranicznych (m.in. “Jerry Springer Show”, “SWAT”, “WWE Superstars” czy “Goło i wesoło”), a także seriale animowane dla dzieci (w tym polskie kultowe bajki jak “Reksio”)  i telenowele latynoskie (np. “Pustynna miłość”). Na listopad stacja planuje też emisję programu o zdrowiu, w którym gwiazdy będą mówić o tym co jedzą i jak ćwiczą. - Proste i łatwe nazwy, absolutna rozrywka – tak mówił o ramówce na konferencji Dariusz Dąbski, prezes i właściciel TV Puls. Hasło kanału brzmi teraz “Więcej niż rozrywka”.

Kierownictwo stacji liczy, że dzięki ramówce udział kanału w grupie komercyjnej (16-49) na koniec roku przekroczy granicę 2 proc. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w okresie od stycznia do końca sierpnia br. udział TV Puls w tej grupie wyniósł proc. 1,42 proc., czyli 60 o proc. więcej niż rok wcześniej (w 4+ było to 1,44 proc.).

Stacja w tym sezonie chce też postawić na aktywność w internecie. - Być może będziemy transmitować duże rozrywkowe wydarzenie. Pokażemy je w telewizji oraz w internecie we współpracy z partnerem – mówi Dariusz Dąbski, ale nie ujawnia na razie szczegółów. Rozmowy bowiem trwają.

Na nową ramówkę i działania promocyjne jej towarzyszące TV Puls wydała ponad 10 mln zł. Kierownictwo stacji jest zadowolone z kondycji finansowej spółki, która się polepsza. W tym roku przychody z działalności operacyjnej firmy mają wzrosnąć o co najmniej 30 proc. z około 30 mln zł w 2009 roku. Jak informuje Beata Dymacz, dyrektor finansowa TV Puls, w I połowie br. spółka miała stratę na poziomie operacyjnym, która była bliska zeru. - Wierzymy, że na koniec roku uda się osiągnąć zysk operacyjny –  dodaje. Przedstawiciele Pulsu zapewniają też, że nie mają długów.

Cennym aktywem kanału jest infrastruktura techniczna, m.in. wyposażone w sprzęt HD studia, które zakupił jeszcze News Corp. Ruperta Murdocha, gdy był udziałowcem kanału. W nich nagrywane są m.in. “Dziewczyny na ekran”. Spółka zarabia też wynajmując te studia innym stacjom oraz producentom zewnętrznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele