Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lutym br. portal internetowy TVN24 w wersji przeglądarkowej odwiedziło 8,89 mln użytkowników, czyli 29,93 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził nim średnio 23 minuty i 28 sekund.
W porównaniu ze styczniem TVN24.pl stracił 1,22 mln użytkowników (czyli 12 proc.), a przeciętny czas korzystania zmalał o 4 minuty i 24 sekundy (15,8 proc.).
Mimo to pozostał zdecydowanym liderem wśród portali telewizyjnych stacji informacyjnych. Polsatnews.pl przyciągnął 5,03 mln odwiedzających (co dało 16,95 proc. zasięgu), każdego średnio na 7 minut i 10 sekund. Miesiąc do miesiąca liczba użytkowników zmniejszyła się o 237,3 tys. (4,5 proc.), a przeciętny czas korzystania o 54 sekundy (11,2 proc.).
CZYTAJ TEŻ: TV Republika z kolejnym zastrzykiem kapitałowym

Zdecydowanie najmocniej zmalała liczba odwiedzających portal Telewizji Republika, która wielokrotnie wyższą oględność niż wcześniej notuje od 20 grudnia ub.r., gdy zniknęły poprzednie wersje TVP Info i programów informacyjnych TVP. W lutym serwis odwiedziło 1,23 mln internautów (4,15 proc. zasięgu), a każdy spędził tam średnio aż godzinę, 39 minut i 15 sekund.
O ile w witrynie w porównaniu ze styczniem ubyło 743,1 tys. odwiedzających, czyli 37,6 proc., o tyle przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 9 minut i 38 sekund (10,7 proc.). W tej drugiej statystyce portal TV Republika jest bezkonkurencyjny, wyprzedza TVN24.pl o cztery długości.
20 grudnia wraz z poprzednią wersją TVP Info zniknął portal internetowy stacji. Przywrócono go 15 stycznia (bez dużej części wcześniejszych treści, które oceniono jako propagandowe).

Witrynę do końca stycznia odwiedziło 709,9 tys. internautów (co dało 2,39 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 4 minuty i 43 sekundy. Natomiast w lutym przyciągnęła 985,1 tys. użytkowników (3,32 proc. zasięgu), każdego średnio na 6 minut i sekundę.











