Udział liderującej TVP1 w okresie od 22 do 28 lutego 2016 roku zmniejszył się o 0,72 pkt. proc. do 11,62 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,34 pkt. proc. i wyniósł 11,56 proc.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat. Wynik tej stacji to 10,60 proc., po wzroście o 0,11 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,37 proc.; bez zmian).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,58 proc.; do góry o 0,22 pkt. proc.), TV Puls (3,39 proc.; + 0,21 pkt. proc.), TV6 (1,64 proc.; + 0,05 pkt. proc.) i TVP ABC (0,86 proc.; + 0,02 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zwiększyła udział o 0,38 pkt. proc. do 14,16 proc. Na drugim miejscu uplasował się Polsat (12,85 proc., po wzroście o 0,48 pkt. proc.).
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,35 proc., po stracie o 0,64 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,45 pkt. proc. do 7,09 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 23 lutego oglądało 6,82 mln widzów.
Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe”, który dzień później do Dwójki przyciągnął średnio 5,30 mln widzów.
Podium uzupełnia „Teleexpress” Jedynki z widownią na poziomie 4,31 mln osób (emisja 23 lutego), a oczko niżej uplasowała się relacja z rozdania Telekamer Tele Tygodnia 2016 - (3,96 mln widzów; emisja 22 lutego w TVP2).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 22.02.2016 - 28.02.2016 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 22.02.2016 - 28.02.2016 - grupa 16-49











