TVN będzie emitować za złotówkę reklamy małych i średnich firm

Pod hasłem „TVN Pomagajmy sobie” rusza specjalna akcja TVN Discovery.  Za symboliczną złotówkę na kanałach TVN Discovery Polska będą realizowane kampanie reklamowe małych i średnich firm.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach projektu „TVN Pomagajmy sobie”, TVN Discovery Polska przekaże na wsparcie dla małych i średnich firm świadczenia reklamowe o łącznej wartości do 6 milionów złotych. Akcja promocyjna obejmie emisję spotów w kanałach telewizyjnych oraz kanałach online TVN Discovery.

Każdy przedsiębiorca w ramach akcji może otrzymać kampanię o maksymalnej wartości 5 tys. zł cennikowo do wykorzystania w online z geolokalizacją oraz pakiet 10 spotów z emisją na antenie telewizyjnej w kanale tematycznym Grupy TVN Discovery, dopasowanym do branży przedsiębiorcy.

Końcowy koszt kampanii to symboliczna złotówka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aflofarm-skala-wydatkow-na-reklamy-dostosowana-do-rynku-nie-mamy-problemow-z-zatowarowaniem ##

- Polski sektor przedsiębiorstw jest zdominowany przez mikrofirmy. To ponad 2 miliony podmiotów, które wraz z małymi przedsiębiorstwami stanowią więcej niż 99% wszystkich firm w kraju. Na przestrzeni ostatnich lat rosła ich liczba, wartość produkcji, przychody, nakłady inwestycyjne, liczba pracujących i zatrudnionych. Mikro i małe firmy odpowiadają dziś za około 40% polskiego PKB. W interesie wszystkich leży ich przetrwanie i prosperowanie. Każdy z nas ma w kręgu swojej bliższej czy dalszej rodziny i znajomych przedsiębiorcę. To niezwykle odważni, kreatywni i pracowici ludzie. Dziś wielu właścicieli niewielkich, lokalnych biznesów walczy o przetrwanie i potrzebuje pomocy. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji zyskają nowych klientów, optymizm i impuls do dalszego działania. Jesteśmy w tym razem i dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, ważne jest, byśmy sobie wzajemnie pomagali - powiedział Piotr Korycki, prezes i dyrektor zarządzający TVN Discovery Polska.

Reklamy za złotówkę w TVN Discovery Polska - zasady udziału

Aby zgłosić się do akcji, należy wypełnić formularz na stronie TVN. Po poprawnym zweryfikowaniu firmy pod kątem wymaganych warunków nadawca wyśle link z dostępem do programu, w którym przedsiębiorca będzie mógł samodzielnie zaplanować kampanię z geolokalizacją.

Zbieranie zgłoszeń trwa do 10 maja 2020 roku lub do wyczerpania puli pakietów dla firm (pula 500 pakietów). Realizacja wszystkich kampanii online oraz TV będzie realizowana w terminie 27 kwietnia - 31 maja 2020 roku.

grafika

Ilość pakietów reklamowych jest ograniczona - otrzyma je 500 pierwszych zgłoszeń spełniających wymogi akcji. O przyznaniu pakietu dla przedsiębiorcy decyduje kolejność zgłoszeń, poprawność ich weryfikacji oraz rejestracja zleceń emisji kampanii.

Specjalnie na potrzeby akcji powstanie film instruktażowy, jak przygotować spot do swojej kampanii reklamowej. Zrealizuje go youtuber Karol „Blowek” Gązwa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"