W lutym b.r. telewizja Polsat była liderem pod względem cennikowych wpływów reklamowych wśród stacji telewizyjnych - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research.
Polsat zarobił cennikowo 122,1 mln zł, czyli o prawie 10 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku
W tym samym czasie wpływy telewizji TVN wyniosły 114,7 mln zł, co oznacza wzrost o 37 proc.
Wzrosty również wpływy reklamowe telewizji publicznej: TVP 1 o 10 proc. a TVP 2 aż o 36 proc.
Luty-2006ChannelInvestmentInsertionsPolsat12217105512694TVN11478180012421TVP1868184786607TVP2641058256542Tele51090630913692TV41012400012628MTV90424245872TVN7742772513467Viva62314253776AXN56504296460PULS538028011633Hallmark49624609695Nat.Geogr.475805210865Discovery33080604309Jetix/FoxKids30329042540
Luty-2005ChannelInvestmentInsertionsPolsat11275762513837TVN8350003511704TVP1782645855911TVP2478548604810TV42405645012162TVN71026580013007Tele5960874011167Discovery38220804427MTV35420003910Hallmark29410415518Jetix/FoxKids27921232209Viva23735152906Cartoon_Network20615041390PULS19798754987ZigZap16602591733












