TVN okazała się najbardziej przyjazna studentom wśród stacjitelewizyjnych i radiowych oraz serwisów internetowych, a "SzymonMajewski Show" zwyciężył wśród filmów, książek i wykonawców wkonkursie przeprowadzonym przez miesięcznik "?dlaczego" i serwisKorba.pl. W dziesiątej edycji plebiscytu oprócz nagrodzeniaproduktów w 24 kategoriach przyznano Wielkie 2 i Wielkie 5. Obiestatuetki otrzymał Janusz Palikot - pozytywnie wyróżniono go zatępienie absurdów w życiu politycznym i społecznym w formie itreści zrozumiałej nie tylko dla studentów, a negatywnie - zawątpliwości związane z finansowaniem przez studentów kampaniiwyborczej Palikota w 2005 roku.
Studenckie Produkty Roku 2009:
1. Marka odzieży codziennej: LEE2. Marka odzieży sportowej: PUMA3. Marka kosmetyków damskich: VICHY4. Marka kosmetyków męskich: NIVEA5. Produkt pomagający zachować zdrowie: PLUSSSZ6. Najpewniejsza marka antykoncepcji: ROSETEX7. Marka piwa: LECH8. Napój energetyzujący lub marka kawy: XL9. Napój orzeźwiający (bezalkoholowy): PEPSI10. Potrawa studencka: WINIARY11. Marka słodyczy lub przekąsek: WAWEL12. Marka papierosów: WEST13. Alkohol na imprezę: MALIBU14. Marka telefonu komórkowego: SONY ERICSSON15. Przyjazny studentom operator telefonii: ORANGE16. Marka samochodu: MAZDA17. Bank, który lubi studentów: PKO Bank Polski18. Ubezpieczenie na życie: ING19. Fundusz emerytalny: PZU Złota Jesień20. Marka sprzętu muzycznego: APPLE21. Marka sprzętu komputerowego: SONY VAIO22. Stacja radiowa, telewizyjna lub portal: TVN23. Film, książka lub wykonawca: SZYMON MAJEWSKEI SHOW24. Firmy przyjazne studentom: ACCENTURE, JERONIMO MARTINSDYSTRYBUCJA, DANONE, MCDONALD'S, UNILEVER.












