Udział liderującego TVN w okresie od 3 do 9 listopada 2014 roku zmniejszył się względem poprzedniego tygodnia o 0,05 pkt. proc. do 13,11 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,27 pkt. proc. i wyniósł 12,46 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 11,75 proc., po wzroście o 0,90 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,06 proc.; w dół o 0,42 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,46 proc.; + 0,32 pkt. proc.), TVN24 (2,82 proc.; + 0,29 pkt. proc.), TVP Info (2,54 proc.; + 0,09 pkt. proc.) i TVP Seriale (1,43 proc.; + 0,13 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera także zajął TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,13 pkt. proc. do 14,42 proc. udziału. Druga lokata należała do Polsatu, którego udział zwiększył się o 0,18 pkt. proc. do 13,89 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała TVP1 - wzrost o 1,46 pkt. proc. do 8,48 proc. udziału. Z kolei na czwarte miejsce spadła Dwójka (w dół o 0,60 pkt. proc. do 7,40 proc.).
Na drugiej podstronie rankingi najchętniej oglądanych programów
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,92 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe” Dwójki z 5,33 mln widzów. Na podium znalazł się jeszcze „Ojciec Mateusz” TVP1, który przyciągnął uwagę 4,88 mln widzów.
Warty odnotowania jest również kolejny rekordowy wynik reality-show „Rolnik szuka żony” - 4,44 mln widzów.











