TVN Media i SAR z czwartą edycją projektu #opiniejuroraeffie

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media właśnie wystartowały z czwartą edycją cyklu #opiniejuroraeffie, w którym członkowie jury Effie Awards komentują komunikację marketingową.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
TVN Media i SAR z czwartą edycją projektu #opiniejuroraeffie

Pierwsza publikacja tegorocznej edycji cyklu #opiniejuroraeffie przedstawia 5 najważniejszych wniosków z analizy kampanii nagrodzonych w ostatniej edycji konkursu (Effie Awards 2019). Badanie zostało przygotowane na podstawie danych SAR Effie Awards.

Kolejne publikacje z cyklu #opiniejuroraeffie będą dotyczyły tematów związanych z nową rzeczywistością, w której branża komunikacji marketingowej stanęła przed wyzwaniami wynikającymi z niełatwej sytuacji społeczno-ekonomicznej związanej z pandemią.  

W ciągu kilku tygodni poprzedzających galę Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media będą publikować wyniki ankiety przeprowadzonej wśród jurorów konkursu Effie Awards 2020.

Członkowie jury oceniali w badaniu m.in. takie obszary jak weryfikacja strategii komunikacji marek w warunkach pandemii, trendy w zachowaniach konsumenckich czy największe wyzwania, jakie czekają marketerów w najbliższej przyszłości. W cotygodniowych publikacjach przewodniczący grup jurorskich będą komentować te i inne tematy z zakresu współczesnej komunikacji marketingowej.

- Wydarzenia ostatnich miesięcy istotnie zweryfikowały sposób postrzegania dotychczas stosowanych strategii komunikacji. Marketerzy stanęli w obliczu wielu niewiadomych związanych z budowaniem marek. W obecnych okolicznościach potrzeba dyskusji i wymiany opinii na temat nowej rzeczywistości i dynamicznie pojawiających się trendów wydaje się jeszcze bardziej istotna niż dotychczas. Cieszymy się, że jurorzy Effie Awards tak licznie zaangażowali się w tegoroczny projekt #opiniejuroraeffie - komentuje Andrzej Karasowski, dyrektor premium TV w TVN Media.

- Intensywność nowych zagadnień i obszarów w branży komunikacji marketingowej w ostatnich latach jest warta odnotowania. Ta kilkuletnia współpraca z TVN Media to idealna forma archiwizacji i przekazywania wiedzy eksperckiej z naszej dziedziny. Effie Awards wyznacza na polskim rynku standardy efektywności i jakości kampanii marketingowych, a możliwość dzielenia się wiedzą najlepszych praktyków pomaga w stałym podnoszeniu poziomu wiedzy i kwalifikacji w branży - dodaje Anna Zimecka, project director SAR.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/piotr-korycki-prezes-tvn-discovery-polska-z-zajmujemy-sie-rzetelnym-dziennikarstwem-bez-wzgledu-na-to-kto-sprawuje-wladze-wywiad,7170497756853889a ##

Wzorem lat ubiegłych cykl #opiniejuroraeffie będzie kontynuowany również po gali Effie Awards. Prezentowane w nim będą studia kampanii nagrodzonych złotem.

Publikacje w ramach #opiniejuroraeffie będą udostępniane na platformie tv.tvnmedia.pl.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online