Na mocy zawartej umowy TVN Media, podobnie jak dotychczas będzie zajmować się sprzedażą czasu reklamowego w TV Puls oraz w Puls 2. Pierwszy kanał obsługuje w tym zakresie od 2011 roku, a drugi – od 2012 roku, czyli od momentu jego powstania.
Czas reklamowy w obu stacjach będzie sprzedawany w ramach pakietu Premium TV. TVN Media ma wyłączność na usługi pośrednictwa w obu tych kanałach.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/prezes-tv-puls-o-przyszlosci-rynku-telewizyjnego-presje-moga-odczuwac-platne-tv,7171219646768770a ##
- Dla Telewizji Puls priorytetem jest dalszy stabilny rozwój. Dobra współpraca i wysoka jakość obsługi brokerskiej dają nam możliwość i komfort skoncentrowania się na potrzebach naszych widzów - powiedział Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
W sierpniu br. TVN Media podpisało umowę brokerską z E-sport, a od początku lipca br. ma w ofercie sponsorskiej Premium TV kanaly Discovery.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-media-oferta-reklamowa-na-2019-rok-cenniki-rabaty-i-zasady-sprzedazy,7171199762740865a ##











