Udział liderującej TVN w okresie od 24 do 30 listopada 2014 roku zwiększył się o 0,45 pkt. proc. do 12,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z pierwszej na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,89 pkt. proc. i wyniósł 12,30 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat. Jego wynik to 11,48 proc., po spadku o 0,63 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,80 proc.; do góry o 0,77 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,56 proc.; + 0,33 pkt. proc.), Puls 2 (1,55 proc.; + 0,06 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,11 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TVP ABC (0,79 proc.; + 0,17 pkt. proc.) i Cartoon Network (0,67 proc.; + 0,05 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,52 pkt. proc. do 14,66 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,21 pkt. proc. do 13,28 proc.Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - spadek o 1,10 pkt. proc. do 8,57 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,38 pkt. proc. do 7,97 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,97 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe” TVP2 z 5,36 mln widzów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-wygral-jesien-polsat-ze-sporym-wzrostem-ostro-w-dol-tvp2 ##
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 24.11.2014 - 30.11.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 24.11.2014 - 30.11.2014 - grupa 16-49











