TVN cennikową sprzedaż reklam na marzec rozpoczął wczoraj. Zanalizy domu mediowego Omnicom Media Group wynika, że koszt zakupu1 GRP w tej stacji w marcu br. wzrósł o 7 proc. w stosunku domarca ub.r., a w porównaniu do lutego br. - o 88 proc.
Cena najdroższego 30-sekundowego spotu w marcowym cenniku to 62500 zł. Tyle trzeba zapłacić za reklamę w czasie piątkowego"Superkina", ale jest to mniej o 3,1 proc. niż wynosiła cena spotuw tym samym paśmie rok temu. Natomiast półminutowa reklama wczwartej i piątej przerwie najważniejszego widowiska stacji, czylinadawanego w niedziele "Tańca z gwiazdami" kosztuje 59 800 zł, cooznacza wzrost o 9,9 proc. w porównaniu do marca ub. r.
Bardziej do góry poszły ceny reklam po weekendowych "Faktach".30-minutowy spot w tym paśmie w soboty i niedziele to wydatek napoziomie 52 200 zł. W przypadku sobót wzrost wynosi 41,1 proc., a wprzypadku niedziel - 19,5 proc. W dni powszednie za półminutowąreklamę po dzienniku TVN-u zapłacić trzeba 50 000 zł (więcej o 5,5proc.). Wszystkie podane ceny nie zawierają podatku VAT.

* - rzeczywistego kosztu zakupu 1 GRP











