Średnia oglądalność wydań "Dzień dobry TVN" emitowanych odponiedziałku 3 września do piątku 7 września wyniosła 392 tys.widzów przy udziałach w rynku na poziomie 11,69 proc. - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. Nieco lepiej było w grupie 16-49, gdzie udziałyprogramu wyniosły 14,81 proc.
Podczas emisji magazynu TVN była trzecią stacją pod względemudziałów w rynku, wyprzedzając Polsat, który nadawał w tym czasieteleturniej interaktywny, "Graczyków" i "Strażnika Teksasu". Lepszeudziały od TVN miały natomiast dwa główne kanały TVP - Jedynka("Wiadomości", "Kwadrans po ósmej", "Moda na sukces" i seriale dladzieci) oraz Dwójka (głównie "M jak miłość" i "Pytanie naśniadanie").
Wśród widzów pięciu pierwszych tygodniowych wydań "DD TVN" aż 70proc. stanowiły kobiety. Poza tym program był oglądany głównieprzez osoby w wieku od 25 do 39 lat, oraz od 50 do 59 lat,zamieszkałe w miastach i posiadające wykształcenie średnie orazwyższe.

Z kolei emitowane ponownie od 18 sierpnia weekendowe wydania"Dzień dobry TVN" obejrzało do tej pory średnio 846 tys. osób przyudziałach w rynku wynoszących 15,53 proc. (16,24 proc. w grupie16-49). Również podczas emisji sobotnio - niedzielnych odcinków TVNbyła trzecią stacją w rynku, za TVP1 i TVP2, ale przedPolsatem.











