Start „Chyłki” i „Szóstki” przesunięty na koniec marca. „Decyzja biznesowa”

Telewizja TVN w tym tygodniu podjęła decyzję o przesunięciu terminu startu seriali „Chyłka - Zaginięcie” oraz „Szóstka” o cztery tygodnie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zmiana ta wynika z decyzji biznesowej - informuje nas biuro prasowe TVN Discovery Polska.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Start „Chyłki” i „Szóstki” przesunięty na koniec marca. „Decyzja biznesowa”
Obsada serialu „Szóstka”; fot. Telewizja TVN

Wiosenna ramówka TVN pierwotnie miała wystartować w poniedziałek, 18 lutego 2019 roku. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, pod koniec stycznia zarząd TVN Discovery Polska podjął decyzję o przesunięciu startu wiosennej oferty programowej o tydzień. Zmiana ta dotyczyła zarówno nowości, kontynuacji znanych projektów, jak i popołudniowego pasma z codziennymi paradokumentami. - Nowy termin podyktowany jest decyzją biznesową - informowało nas wówczas biuro prasowe TVN Discovery Polska.

Z naszych najnowszych informacji wynika, że ponownie ulegnie zmianie termin premiery seriali „Chyłka - Zaginięcie” oraz „Szóstka”. Pierwsza z tych produkcji wystartuje 30 marca, a druga - dzień później. Bez zmian pozostają pasma obu produkcji (odpowiednio: sobota o godz. 20.00 i niedziela o 21.30).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/czekam-w-tvn-gwiazdy-spiewaja-i-tancza-disco-w-spocie-wizerunkowym-tvn-to-pastisz-bawimy-sie-konwencja-wideo,7171165508114561a ##

Biuro prasowe TVN Discovery Polska również i tym razem informuje nas, że „zmiana terminu premiery seriali „Chyłka - Zaginięcie” oraz „Szóstka” to decyzja biznesowa”. Została ona podjęta w tym tygodniu.

Jak również ustalił portal Wirtualnemedia.pl, opóźnienie premiery „Chyłki” i „Szóstki” o cztery tygodnie najprawdopodobniej spowoduje przesunięcie emisji nowego reality-show „Starsza pani musi fiknąć” - według wstępnych planów program ten miał być pokazywany najprawdopodobniej w „byłym” paśmie „Szóstki” lub „Chyłki”.

Nadawca inwestuje w ramówkę rekordowy budżet

Edward Miszczak w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl informuje, że celem TVN na wiosną 2019 roku jest bycie liderem oglądalności w grupie komercyjnej 16-49. - Jesienią osiągnęliśmy fantastyczne wyniki, chcemy kontynuować dobrą passę. Wypuszczamy na rynek świetne jakościowo produkty i dzięki nim budujemy przewagę nad konkurencją - mówi nam.

Dyrektor programowy TVN Discovery Polska zdradził nam, że nadawca na wiosenną ramówkę wydał rekordową kwotę pieniędzy. - W ramówkę zainwestowaliśmy rekordowy budżet. Wiąże się to z tym, że realizujemy wiele wysokobudżetowych programów na naszą główną antenę. Znaczną część środków przeznaczyliśmy na dwie produkcje własne dla TVN7 - „Big Brother” oraz nową telenowelę „Zakochani po uszy” - tłumaczy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online