TVN Style liderem kanałów lifestylowych w I półroczu, Discovery Life z największym spadkiem

W I półroczu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w I półroczu br. wyniósł 0,69 proc., po wzroście w porównaniu do I półrocza ub.r. o 4,08 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 3,09 proc. i wyniósł 0,57 proc.

Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., znalazł się kanał TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 1,60 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 287,50 proc., pochwalić się mogła stacje Lifetime. Jej średni udział w I półroczu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.

Z kolei największą jedyną stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 21,05 proc. do 0,14 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fokus-tv-nowym-liderem-wsrod-kanalow-dokumentalnych-w-i-polroczu-2016 ##

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w I półroczu br. wyniósł 0,92 proc., po wzroście o 0,33 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,81 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 4,68 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział zmalał o 0,44 proc. i wyniósł 0,68 proc.

Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 175 proc. do 0,06 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się jednak stacja TLC (było to 24,36 proc. do 0,38 proc.).

W czerwcu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w obu grupach wiekowych również był TVN Style. W 4+ jego udział zwiększył się o 12,06 proc. do 0,77 proc., a w 16-49 - o 16,13 proc. do 1,07 proc.

Jednocześnie są to najlepsze miesięczne wyniki oglądalności tej stacji od początku jej nadawania.

- Bardzo się cieszymy z wyników. Świadczy to o tym, ze linia programowa, którą konsekwentnie wprowadzamy od wielu sezonów, podoba się naszym widzom. Również tej jesieni będzie z czego wybierać, przygotowujemy 10 nowości, w tym m.in. nowy program z Małgorzatą Rozenek oraz dwa dokumenty z Magda Gessler z Peru - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Tylman, szefowa TVN Style.

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+