TVN Style na czele oglądalności stacji lifestylowych, rekordowy wynik TVN Turbo i HGTV

W kwietniu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Wysokie - czwarte - miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVN Style na czele oglądalności stacji lifestylowych, rekordowy wynik TVN Turbo i HGTV
Przemysław Kwiatkowski, fot. TVN

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w kwietniu 2017 roku wyniósł 0,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do kwietnia 2016 roku wynik ten zwiększył się o 1,47 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowało TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 16,33 proc. i wyniósł 0,57 proc. To najwyższy miesięczny udział kanału w historii jego nadawania.

- Takie wyniki cieszą i pokazują, że kierunek, który obraliśmy w TVN Turbo jest dobry i rozwojowy. Oferta programowa stacji to nasze własne produkcje, które tworzymy i wymyślamy od podstaw - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Kwiatkowski, szef TVN Turbo. - Świetne wyniki oglądalności przyniosły najmłodsze autorskie serie „Megatransporty”, „Wojny samochodowe”, czy program, który debiutował w tym sezonie „Zawodowi handlarze”. „Automaniak” oraz „Nowy gadżet”  to już klasyki na antenie TVN Turbo i podobnie jak to z klasykami bywa nie tracą na popularności - dodaje.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zawodowi-handlarze-tvn-turbo ##

Na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,50 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 7,41 proc.

Czwarty był nowy kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w kwietniu br. wyniósł 0,46 proc., podczas gdy wynik TVN Meteo Active w kwietniu ub.r. wynosił 0,11 proc. (stacja ta była wówczas 8.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 318,18 proc. HGTV od pierwszego dnia emisji nadaje w jakości HD. Stację oglądać można w kablówkach i na platformach satelitarnych, w których do tej pory był dostępny TVN Meteo Active.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. - ostatnią. Jego wynik zmalał o połowę do 0,03 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/eurosport-1-liderem-ogladalnosci-wsrod-kanalow-sportowych-eurosport-2-zyskal-najwiecej ##

grafika

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w kwietniu br. również należała do stacji TVN Style. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 1,04 proc., po wzroście o 16,85 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,95 proc. (najwyższy miesięczny udział w historii nadawania), zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 21,79 proc.

Podium uzupełnia HGTV, który również i tutaj zanotował największy wzrost w zestawieniu (jego udział względem TVN Meteo Active z kwietnia ub.r. zwiększył się o 544,44 proc. do 0,58 proc.).

Największy spadek również i w tym ujęciu odnotowało Lifetime (było to 40 proc. do 0,03 proc.).

grafika

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela