Udział TVN Style we wrześniu 2013 roku wyniósł 0,75 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 3,8 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Z czwartej na drugą lokatę awansował skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 44,1 proc. i wyniósł 0,50 proc. Ostatnie miejsce podium zajął męski kanał TVN Turbo. Udział tej stacji wyniósł 0,47 proc., po wzroście o 2,0 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mogła zajmująca dziewiąte miejsce BBC Lifestyle, której udział w badanym miesiącu zwiększył się o 68,6 proc. i wyniósł 0,06 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 38,7 proc. do poziomu 0,02 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem także pozycja lidera należała do TVN Style, której udział spadł tutaj o 6,2 proc. i wyniósł 0,96 proc. Z trzeciego na drugie miejsce awansował kanał TVN Turbo, którego udział w porównaniu do września 2012 roku się nie zmienił i wyniósł 0,72 proc. Ostatnią lokatę podium zajął Polsat Play, który rok wcześniej był czwarty (0,60 proc.; w górę o 45,8 proc.).

Również i w tym ujęciu największym wzrostem (o 102,4 proc.) pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Z kolei najwięcej także i tutaj stracił Viacom Blink! - było to aż 60,0 proc.
Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych we wrześniu 2013 roku był mecz Ligi Europejskiej, który do TVN Turbo przyciągnął aż 606 tys. widzów. Do rankingu top 10 programów najwięcej, bo aż pięć pozycji wprowadziła stacja TVN Style. Po dwa miejsca zajęły programy nadane przez TVN Turbo oraz Polsat Play. Ponadto w zestawieniu znalazła się jedna pozycja z TLC.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.











