Lato z premierowymi programami w TVN Style

Adresowany do kobiet kanał TVN Style wprowadzi do letniej ramówki aż cztery premierowe programy. Do tej pory większość stacji telewizyjnych wolało oferować nowości programowe w jesiennej lub wiosennej ramówce.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Lato z premierowymi programami w TVN Style
"Ach, ta impreza!", fot. TVN Style

TVN Grupa Discovery zapewnia, że już przed rokiem eksperymentował z letnimi premierami w TVN Style. Wtedy w ofercie kanału pojawił się program „Patent na dom”. Skąd tyle nowości w letniej ramówce? - Obecnie zmienia się sposób konsumpcji telewizji linearnej, czego efektem jest zacieranie się podziału na ramówkę wiosenną i jesienną w przypadku kanałów tematycznych. Niemniej jednak „sezony ramówkowe” ciągle funkcjonują. Chcąc konkurować z platformami VoD, staramy się, aby nasze kanały były nieustannie interesujące dla widza, a nowy, świeży kontent, oferowany nie tylko wiosną czy jesienią, to tego naturalny efekt - informuje portal Wirtualnemedia.pl Emilia Waszkiewicz z biura prasowego TVN Grupy Discovery.

Premiery w lipcu i sierpniu

Od 18 lipca TVN Style emituje program „Czas na zmianę”. Stylistka magazynu lifestylowego Karolina Limbach zmienia w nim wizerunek bohaterek, a nawet ich szaf. Premierowe odcinki są nadawane w niedzielę o godz. 13. Od 1 sierpnia kobieca telewizja rozpocznie emisję cyklu poradnikowego „Ach, ta impreza!”. Agnieszka Winnicka i Magda Socha-Włodarska opowiadają w nim jak z pomysłem celebrować wyjątkowe okazje. Premierowe odcinki będą emitowane w niedziele o godz. 12.30. 

13 sierpnia wraca natomiast program „Jestem z Polski”. Polki mieszkające w Europie i na świecie opowiadają w nim o swoim życiu i pracy zagranicą. Pierwsze edycje tego programu, także z udziałem mężczyzn, były emitowane w Travel Channel. Od 15 sierpnia TVN Style będzie pokazywał nowego odcinki programu „Klinika naturalnego piękna”. Występują w nim osoby, które chcą pozbyć się kompleksów związanych m.in. ze starzeniem się, bliznami czy pieprzykami.

W I kwartale 2021 roku TVN Style miał 0,480 proc. udziału w rynku telewizyjnym, co oznacza wzrost o 2,13 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2020 roku – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela