W marcu statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i 29 minut, o 1 minutę dłużej niż rok temu. W rankingu najchętniej oglądanych programów telewizyjnych tradycyjnie króluje M jak miłość z oglądalnością 11,5 mln widzów (odcinek z 7 marca, 2006 r.), którego udział w telewizji wyniósł 62,6%. Na drugim miejscu znalazł się serial Na dobre i na złe o oglądalnością 8,1 mln widzów (odcinek z 19 marca) z udziałem 62,5%. W marcu rekordy popularności bił „Taniec z gwiazdami”, który znalazł się na trzecim miejscu z oglądalnością 7,2 mln.
Pod względem udziałów głównych graczy na rynku telewizyjnym w stosunku do marca 2005 wzrost odnotował TVN o 2,97 punktu procentowego, udział w marcu 2006 r. wyniósł 17,82%. Natomiast spadek odnotowały: TVP 1 o 1,05 punktu procentowego (udział w marcu 2006 – 23,71%), TVP 2 o 1,69 punktu procentowego (20,52%), Polsat minimalnie o 0,37 punktu procentowego (16,96%).

marzec 20064+16 - 49StacjaSHR %SHR %TVP123,71%20,38%TVP220,52%19,39%TVN17,82%19,57%Polsat16,96%19,90%TVPReg/TVP34,38%3,12%TV41,89%2,09%TVN241,67%1,21%TVN71,30%1,68%CN/TCM0,86%0,67%TVPolonia0,70%0,55%Jetix/FoxKids0,67%0,42%Eurosport0,60%0,50%Polsat2_info0,49%0,54%ZigZap/Hyper/MiniMax0,47%0,28%Discovery0,45%0,68%
marzec 2005Total Age(16- 49)StacjaSHR %SHR %TVP124,76%22,11%TVP222,21%20,48%Polsat17,33%20,16%TVN14,85%16,77%TVPReg/TVP34,58%3,32%TV42,30%2,75%TVN71,49%1,69%TVN240,99%0,78%TVPolonia0,94%0,85%CN/TCM0,90%0,72%Eurosport0,66%0,68%Jetix/FoxKids0,65%0,47%Discovery0,49%0,49%TN/TVPULS0,37%0,35%Hallmark0,35%0,38%
Źródło: AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.











