Udział liderującej TVP1 w okresie od 10 do 16 marca 2014 roku zmniejszył się o 0,72 pkt. proc. do 13,05 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła stacja TVN, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,57 pkt. proc. i wyniósł 13 proc. Ostatnie miejsce podium należało do Polsatu. Jego wynik wyniósł 12,46 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,20 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,12 proc.; do góry o 0,20 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TV Puls (3,04 proc.; + 0,12 pkt. proc.), TV4 (2,70 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TVP Seriale (1,41 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TVP ABC (0,84 proc.; bez zmian) i Nickelodeon (0,69 proc.; + 0,15 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował kanał TVN, który zanotował tutaj wzrost 0,92 pkt. proc. do 14,72 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział jednak zwiększył się o 0,01 pkt. proc. do 13,91 proc. Na ostatniej lokacie podium uplasowała się Jedynka (spadek o 0,88 pkt. proc. do 9,30 proc. udziału).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 7,39 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.
Wśród hitów ratingowych tygodnia na drugim miejscu znalazł się serial „Ranczo” TVP1 z 6,08 mln widzów.
Natomiast wśród dużych formatów rozrywkowych największym zainteresowaniem cieszył się „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami”, którego widownia wyniosła 3,55 mln osób. W porównaniu do poprzedniego tygodnia jednak spadła ona o 270 tys. widzów (więcej na ten temat).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 10.03.2014 - 16.03.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 10.03.2014 - 16.03.2014 - grupa 16-49











