TVN: wysoki wzrost rynku reklamy w 2011 r., najbardziej internetu

Polski rynek reklamowy może w 2011 r. zanotować wzrost na "wysokim jednocyfrowym poziomie", ocenia Grupa TVN. Rynek reklamy online powinien wzrosnąć o kilkanaście procent, oceniła spółka w prezentacji dla inwestorów.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Szacujemy, że wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce wzrosły o 7,2 proc.w 2010 r." - czytamy w raporcie spółki. TVN podał też, że w całym zeszłym roku jego udział w rynku reklamy telewizyjnej wyniósł 35 proc., czyli tyle samo co w 2009 r. Według raportu spółki (powołującej się na dane własne oraz Starlink) udział TVP w rynku reklamy TV spadł do 30 proc. Z 32 proc. rok wcześniej, a Polsatu utrzymał się na poziomie 26-proc.

W samym IV kwartale wartość rynku reklamy telewizyjnej wzrosła o 5,3 proc. r/r do 1110 mln zł. W tym samym okresie przychody TVN w tym segmencie rynku wzrosły o 6,3 proc. r/r do 399 mln zł.

Narastająco w I-IV kw. 2010 roku spółka miała 42,75 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 420,82 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2490,70 mln zł wobec 2115,12 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"