TVN zarobiła 132 361 658 zł, czyli o prawie 20 mln zł więcej niż analogicznym okresie 2006 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 114 068 655 zł (8 milionów zł mniej niż w 2006 roku).
Na trzecim miejscu telewizyjna "Jedynka" a na czwartym uplasowała się "Dwójka" - oba kanały telewizji publicznej zanotowały wzrost wpływów reklamowych.
Wśród kanałów tematycznych najwięcej zarobił AXN - 15,3 mln zł.
Wszystkie monitorowane telewizje zarobiły w lutym 2007 roku 585 260 681 zł wobec 477 498 390 zł w 2006 roku.
bez autopromocji Rok / MiesiącII.2007TOP MediumWpływy [zł]Razem: TV585 260 681 złTVN132 361 658 złPOLSAT114 068 655 złTVP 197 452 390 złTVP 268 650 475 złTV 419 612 497 złAXN15 320 320 złPOLSAT SPORT13 831 800 złTVN 2411 900 995 złTELE 511 512 763 złTVN SIEDEM9 408 474 zł

bez autopromocji Rok / MiesiącII.2006TOP MediumWpływy [zł]Razem: TV477 498 390 złPOLSAT122 611 033 złTVN114 742 427 złTVP 186 399 224 złTVP 263 734 639 złTELE 511 191 572 złTV 410 196 452 złMTV8 448 018 złTVN SIEDEM7 574 685 złTVN 246 012 727 złVIVA POLSKA5 934 440 zł
dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Podsumowanie wpływów reklamowych w lutym 2007 roku:











