TVN zdominowała rynek, top15 reklamodawców

Jetix, National Geographic, TVN 24, TVN to telewizje, które zanotowały największy wzrost wpływów z reklam.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Telewizja TVN zwiększyła w listopadzie wpływy z reklam do 267,4 mln zł, czyli o ponad 50 proc. więcej wobec analogicznego okresu 2005. Pozwoliło to stacji kierowanej przez Piotra Waltera awansować na pierwsza pozycję – wynika z danych firmy TNS OBOP (dane powstałe na podstawie oficjalnych cenników, nie obejmują rabatów, które mogą sięgać nawet 80 proc.). 

Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 205,3 mln  zł (0,5 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

TVP 1 miała 154,4 mln zł (wzrost o 9 proc.) a czwarta 'Dwójka' – 128,9 mln zł (wzrost o 15 proc.) wpływów reklamowych.  Wydatki reklamowe XI 2005 i XI 2006 - TOP20 stacji  XI 2006ZMIANATVN267 448 488 zł50,5%Polsat205 302 412 zł0,5%TVP1154 393 043 zł8,6%TVP2128 940 708 zł15,2%TV418 424 077 zł19,6%TVN 2416 493 516 zł75,9%MTV Polska16 022 815 zł37,5%Jetix12 980 011 zł88,3%TVN Siedem11 439 750 zł-19,9%Tele 511 348 975 zł-7,3%VIVA Polska9 138 017 zł44,7%Discovery7 908 795 zł7,7%Cartoon Network7 294 090 zł8,9%TVP37 146 141 zł-36,4%National Geographic Channel4 827 601 zł84,1%ZigZap4 591 213 zł20,4%TVN Turbo3 708 042 zł0,0%Hallmark3 279 351 zł-8,2%Zone Club1 837 832 zł-28,3%Ale Kino1 690 700 zł-44,6%  XI 2005Polsat204 327 748 złTVN177 755 847 złTVP1142 105 820 złTVP2111 894 382 złTV415 405 292 złTVN Siedem14 277 970 złTele 512 242 537 złMTV Polska11 650 190 złTVP311 228 451 złTVN 249 376 660 złDiscovery7 345 930 złJetix6 893 502 złCartoon Network6 696 660 złVIVA Polska6 313 440 złZigZap3 812 097 złTVN Turbo3 709 729 złHallmark3 571 943 złAle Kino3 051 982 złNational Geographic Channel2 621 850 złZone Club2 561 600 zł

  Wydatki reklamowe XI 2005 i XI 2006 - TOP15 reklamodawców  XI 2006UNILEVER - BESTFOODS34 241 223 złNESTLE POLSKA SP. Z O.O.28 596 780 złPROCTER & GAMBLE28 480 193 złL`OREAL POLSKA24 670 632 złFERRERO21 533 060 złUS PHARMACIA21 439 713 złPOLKOMTEL S.A.19 177 858 złGLAXOSMITHKLINE18 998 713 złPOLSKA TELEFONIA CYFROWA18 501 366 złDANONE17 869 584 złHENKEL15 748 957 złMASPEX WADOWICE15 582 487 złTELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A.14 624 765 złCADBURY POLAND13 128 891 złMASTER FOODS POLSKA12 194 114 zł  XI 2005UNILEVER - BESTFOODS44 068 547 złPROCTER & GAMBLE33 157 858 złPTK CENTERTEL26 156 202 złNESTLE POLSKA SP. Z O.O.22 347 570 złUS PHARMACIA19 002 092 złPOLKOMTEL S.A.18 482 970 złAGORA S.A.16 719 217 złTELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A.14 611 870 złFERRERO14 265 496 złDANONE13 354 683 złHENKEL11 687 935 złGLAXOSMITHKLINE10 170 152 złGRUPA ŻYWIEC S.A.10 073 283 złRECKITT BENCKISER9 828 507 złL`OREAL POLSKA9 724 987 zł

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online