TVN zyskał dzięki 'Odwróconym'

Sensacyjny serial 'Odwróceni' miał nieco gorsze wyniki oglądalności niż piątkowe pasmo TVN rok temu, ale poprawił za to udziały stacji w komercyjnej grupie docelowej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnio 2,64 mln widzów oglądało emitowany w TVN od 16 marca do 8 kwietnia w piątki o 20.00 serial „Odwróceni” – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl

Udziały produkcji w rynku telewizyjnym wyniosły 19,36 proc. w grupie wszystkich widzów, zaś wyższe były wśród osób z grupy wiekowej 16-49 lat, gdzie ukształtowały się na poziomie 21,79 proc.

Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek (3,89 mln osób), najmniej - ostatni (1,73 mln). Premierowy epizod miał także najwyższe udziały w rynku (24,5 proc.), z kolei ostatni odcinek mimo słabej widowni ogółem osiągnął najlepsze udziały w grupie docelowej (25,67 proc.)

Wszyscy 4+16 - 49DateAMRSHR %SHR %08-06-20071 734 43216,16%25,67%01-06-20072 082 56116,27%23,51%25-05-20072 089 62819,42%25,12%18-05-20072 481 04518,96%19,46%11-05-20072 185 04616,35%23,05%04-05-20072 503 91819,59%18,49%27-04-20072 417 46018,49%21,13%20-04-20072 775 45818,59%21,75%13-04-20072 825 65320,24%19,84%06-04-20072 764 41719,04%22,16%30-03-20073 100 74021,22%24,04%23-03-20073 226 86620,24%17,68%16-03-20073 891 34224,50%19,02%średnia2 637 53719,36%21,79%

W czasie emisji „Odwróconych” TVN była dopiero trzecią stacją pod względem udziałów w rynku telewizyjnym. Najwięcej widzów w tym paśmie miała publiczna Jedynka, którą oglądało 3,59 mln osób (stacja emitowała „Sport”, „Pogodę” i filmy fabularne). Na drugim miejscu był Polsat (2,73 mln, głównie filmy fabularne). Za TVN znalazła się jedynie Dwójka (1,94 mln, „Wielki poker”).

Wszyscy 4+StacjaAMRAMR %SHR %TVP13 595 6289,99%26,39%Polsat2 728 3307,58%20,03%TVN2 637 5377,33%19,36%TVP21 945 9675,41%14,28%

Serial „Odwróceni” miał minimalnie niższą oglądalność niż pasmo 20.00 – 21.00 w TVN rok temu, gdy oglądało je 2,8 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 19,87 proc. Stacji udało się jednak poprawić o ponad 5,6 proc. wyniki w grupie wiekowej 16 – 49 lat, gdzie udziały rok temu wynosiły 16,17 proc., a teraz – 21,79 proc.

Na reklamach nadawanych wokół serialu TVN zarobił w sumie 17,56 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

Perypetie bohaterów sensacyjnej produkcji śledziły głównie kobiety, widzowie w wieku 30 – 39 lat i powyżej 45 roku życia oraz mieszkańcy miast.

AFFADH %PłećMężczyźni8641,54%Kobiety11358,46%Wiek4- 9 221,39%10- 15564,45%16 - 19543,40%20 - 24514,53%25 - 29806,74%30 - 341118,40%35 - 391117,29%40 - 44966,51%45 - 4912510,15%50 - 5414612,03%55 - 5921815,17%60+11019,93%Wlk.miastaWieś6324,37%< 50 tys.10024,03%50-100 tys.12310,92%100-200 tys.14611,69%> 200 tys.14129,00%ZawódTop management947,61%Pracownicy szczebla średniego14617,51%Pracownicy fizyczni i rolnicy9518,11%Emeryci13936,28%Inne5920,50%WykształceniePodstawowe10648,10%Średnie11433,69%Wyższe11512,37%Inne415,84%

Serial „Odwróceni” prawdopodobnie będzie kontynuowany. Szczegóły nie są jednak na razie znane.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online