TVN24 liderem kanałów informacyjnych, duży wzrost TVP Info. Na końcu News24

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w czerwcu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 1450 proc.). Zerowy udział zanotowała nowa stacja News24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średni dobowy udział TVN24 w czerwcu 2022 roku wyniósł 5,44 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 22,80 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement.

Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 4,97 proc. (po wzroście o 39,22 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W czerwcu br. kanał miał 1,87 proc. udziału, po wzroście względem czerwca 2021 roku o 3,89 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-liderem-w-czerwcu-tvn-wyprzedzil-tvp2-tvp-info-z-najwiekszym-wzrostem-w-top-20,7169808299652737a ##

Czwarte miejsce zajął kanał TVP3, którego udział wyniósł 0,96 proc. (w dół o 6,80 proc.).

Średni rynkowy udział kanału Wydarzenia24 w czerwcu br. wyniósł 0,62 proc. Stacja względem nadawanej w czerwcu ub.r. Superstacji zanotowała wzrost o 1450 proc. (największy w zestawieniu) i awans w rankingu o trzy lokaty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-wydarzenia-wiadomosci,7169805035546753a ##

Dziesiąta w zestawieniu była stacja Biznes24. Jej wynik spadł najbardziej w zestawieniu - teoretycznie o 100 proc. do 0,00 proc. udziału.

Tylko 74 widzów News24

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-news24-wyniki-ogladalnosci,7169843071785089a ##

Największy udział (5,98 proc.) wśród grup kanałów newsowych w czerwcu br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 i TVN24 BiS i notująca wzrost o 24,58 proc. Drugie były anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zwiększył się o 28,91 proc. do 5,93 proc. (łączne dane dla TVP Info oraz TVP3).

Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 28 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w czerwcu 2022 roku wyniósł 14,65 proc. Było to o 28,28 proc. więcej niż w czerwcu 2021 roku.

grafika

TVN24 na czele również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych w czerwcu 2022 roku utrzymało się TVN24 z wynikiem 3,15 proc., po wzroście o 17,10 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 2,09 proc. udziału, po wzroście o 33,12 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,43 proc. (wzrost o 2,14 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rynek-reklamy-telewizyjnej-czerwiec-2022-lider-polsat-aflofarm,7169804411049601a ##

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był też TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,50 proc. udziału, po wzroście o 20,69 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 8,16 proc. udziału w rynku, po wzroście o 26,12 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa