Liderem kanałów tematycznych w I kwartale 2009 roku byłatelewizja TVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOPprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z 2008 rokiem TVN24 zanotowała wzrost udziału wrynku o 0,03 punktu proc. do poziomu 2,96 proc.. Drugi kanał wrankingu - Disney Channel - zyskał 0,22 punktu proc. (0,91 proc.),awansując jednocześnie na pozycję lidera kanałów dziecięcych (tużza nim Jetix i Mini Mini).
Na trzecim miejscu znalazł się AXN, który zanotował wzrost o0,18 punktu proc.
Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybierali VivęPolska (za nią MTV i 4 fun TV) a sportowych Eurosport (0,64 proc.udziału w rynku - 0,77 proc. przed rokiem).
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycjęlidera utrzymała telewizja TVN24 mimo mniejszego udziału w rynku.Na drugim miejscu AXN, który zmiejszył dystans do TVN24 do tylko0,30 punktu proc.

W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24.











