Liderem kanałów tematycznych w styczniu 2008 roku była telewizjaTVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
W porównaniu z 2007 rokiem TVN24 zanotowała wzrost udziału wrynku o 0,33 punktu proc. do poziomu 2,97 proc.. Drugi kanał wrankingu - Eurosport - zyskał 0,6 punktu proc. (1,14 proc.). Wstyczniu w ofercie Eurosportu znalazł się m.in. turniej AustralianOpen oraz kwalifikacje olimpijskie siatkarzy i siatkarek, gdziemożna było śledzić zmagania polskich sportowców.
Na trzecie miejsce spadł kanał dla dzieci Mini Mini, któryzanotował wzrost udziału w rynku o 0,28 punktu proc.. Na czwartejpozycji uplasował się Disney Channel, który rok temu byłtrzynasty.
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycjęlidera - mimo spadku - utrzymała telewizja TVN24.

W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24, która miałasłabszy wynik niż rok temu.











