Średni dobowy udział TVN24 w październiku 2020 roku wyniósł 6,24 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 32,61 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 4,63 proc. (po wzroście o 15,99 proc.).
Podium uzupełnia Polsat News. W październiku br. kanał miał 2,56 proc. udziału, po wzroście względem października 2019 roku o 99,69 proc.
Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,09 proc. Jego wynik względem analogicznego okresu zeszłego roku wzrósł o 10,22 proc.
Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział wyniósł 0,43 proc. (do góry o 7,75 proc.).
Przedostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 133,33 proc. do 0,014 proc. udziału.

Superstacja o 24 proc. w dół
Największą stratę oglądalności zanotowała Superstacja, która w zestawieniu spadła z siódmej na ósmą lokatę. Jej wynik zmniejszył się o 24,07 proc. do 0,041 proc. udziału.
Ostatnie miejsce zajął nowy kanał Biznes24, który rozpoczął nadawanie w marcu br. Jego średni rynkowy udział w październiku br. wyniósł 0,007 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nowa-ramowka-superstacja-programy-katarzyna-pakosinska-jaroslaw-kret-krzysztof-rutkowski-wojciech-jagielski,7170491950250113a ##
Największy udział (6,67 proc.) wśród grup kanałów newsowych w październiku br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca wzrost o 30,66 proc. Drugie miejsce zajęły anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zwiększył się o 14,84 proc. do 5,72 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 31 proc.
Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w październiku 2020 roku wyniósł 15,18 proc. Było to o 31,41 proc. więcej niż w październiku 2019 roku.
Polsat News wyprzedził TVP Info w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w październiku 2020 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 4,24 proc., po wzroście o 74,77 proc.
Na drugim miejscu znalazł się Polsat News, który po raz pierwszy w historii miesięcznych rankingów wyprzedził TVP Info. Stacja miała 2,34 proc. udziału, po wzroście o 191,52 proc. - największym w zestawieniu.
- Cieszę się z zaufania widzów. Wzrost oglądalności i wyprzedzenie TVP Info w grupie komercyjnej to przede wszystkim ogromna zasługa zespołu i realizacja obranej przez nas strategii. Przed nami kolejne wyzwania - komentuje Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystki Telewizji Polsat.
Z kolei udział TVP Info wyniósł 2,16 proc. (wzrost o 16,78 proc.).
Największy spadek - wynoszący 28,93 proc. do 0,51 proc. - odnotowała tutaj stacja TVP3.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 4,53 proc. udziału, po wzroście o 63,39 proc.
Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 9,65 proc. udziału w rynku, po wzroście o 55,01 proc.











