TVN24 najbardziej opiniotwórcze w listopadzie. Wirtualnemedia.pl cytowane 1484 razy

TVN24 po raz drugi w tym roku zostaje najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. W listopadzie stacja wyprzedziła „Gazetę Wyborczą” i RMF FM. W czołówce portali internetowych są Wirtualnemedia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów po raz kolejny zajmuje TVN24 z wynikiem przeszło 4,6 tys. wzmianek. Stacja wysoki wynik zawdzięcza m.in. cytowaniom rozmowy Moniki Olejnik z nowym marszałkiem Sejmu Szymonem Hołownią w programie „Kropka nad i”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/malgorzata-nowicka-aftowicz-jaroslaw-kret-joanna-dunikowska-paz-juliusz-kaszynski-polsat-news-tvn24-transfery-telewizja-polska-tvp-info ##

Drugą „Gazetę Wyborczą” wzmiankowano ponad 3,7 tys. razy (wzrost o cztery pozycje w zestawieniu). Podium zamyka RMF FM z liczbą przeszło 3,5 tys. powołań.

Do rankingu TOP15 powracają także Wirtualnemedia.pl, z awansem o cztery pozycje i odnotowują niemal 1,5 tys. wzmianek. Inne media w listopadzie cytowały nasz informacje o wniosku związkowców z TVP, którzy domagają się od swojego pracodawcy świątecznego dodatku finansowego, a także o organizacji tegorocznego „Sylwestra Marzeń” przez TVP.

grafika

 

Onet liderem portali internetowych, wysoko Wirtualnemedia.pl

Na czele najbardziej opiniotwórczych portali jest w listopadzie Wirtualna Polska z wynikiem ponad 3,5 tys. powołań. Na drugim miejscu z liczbą ponad 3,1 tys. wzmianek znajduje się Onet, a trzecie z wynikiem niespełna 2,2 tys. powołań należy do Interii. 

Czwarte miejsce zajmują Wirtualnemedia.pl z wynikiem 1484 cytowań.

grafika

„Wprost” najbardziej opiniotwórczy w prasie

Zestawienie polskich tygodników i dwutygodników otwiera „Wprost” z liczbą 593 odwołań w innych mediach. Drugie miejsce obejmuje „Viva”, a trzecie „Sieci”. 

grafika

W kategorii dzienników miejsce pierwsze zajmuje „Gazeta Wyborcza” przed „Rzeczpospolitą” i „Faktem”.

TVN24 liderem w telewizji

TVN24 – dzięki liczbie ponad 4,6 tys. cytowań – zajmuje nie tylko pierwsze miejsce w całym zestawieniu, ale i wyraźnie dominuje wśród stacji telewizyjnych. Na drugim miejscu plasuje się Polsat News z liczbą niespełna 3 tys. powołań. Trzecie miejsce – z wynikiem blisko 2,1 tys. wzmianek – zajmuje TVP Info. 

grafika

Z wynikiem przeszło 3,5 tys. wzmianek RMF FM utrzymuje pozycję lidera najbardziej opiniotwórczych stacji radiowych. Drugie miejsce zajmuje Radio ZET, na które inne redakcje powoływały się ponad 2,6 tys. razy. Podium zamyka Program I Polskiego Radia.  

grafika

Najbardziej opiniotwórcze media ekonomiczne i branżowe

Business Insider z liczbą 923 powołań zajmuje pierwsze miejsce w rankingu portali biznesowych. Druga pozycja należy do Money, trzecie do Bankiera.

grafika

Na podium najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych o profilu ekonomiczno–biznesowym niezmiennie utrzymuje się „Rzeczpospolitą”, przed „Dziennikiem Gazetą Prawną” i „Pulsem Biznesu”.

grafika

Podium najbardziej opiniotwórczych mediów w branży zdrowotnej to „Rynek Zdrowia”, „Puls Medycyny” i Medonet. Wśród mediów sportowych to TVP Sport, „Przegląd Sportowy” i portal Meczyki.

grafika
grafika

Zmiany w zestawieniu mediów regionalnych

W listopadzie liderem wśród mediów regionalnych zostaje Radio Poznań – 162 odwołania, które awansowało o dwie pozycje. Drugie miejsce z wynikiem 145 cytowań należy do „Gazety Krakowskiej”, a trzecie z liczbą 105 odwołań „Gazety Wrocławskiej”.

grafika

Ringier Axel Springer powraca na fotel lidera rankingu TOP 10 wydawnictw

Na pozycję lidera rankingu najbardziej opiniotwórczych wydawnictw powraca grupa Ringier Axel Springer, były cytowane przez dziennikarzy innych mediów w Polsce łącznie przeszło 8,2 tys. razy. Na drugim miejscu – z różnicą zaledwie 24 powołań – znajduje się Agora. Ostatnie miejsce podium należy do Cyfrowego Polsatu z liczbą niespełna 6,5 tys. odwołań.

grafika

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 60 676 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się cytowania ze wskazaniem nazwy mediów prasowych, serwisów internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.Badanie dotyczy okresu 1 – 30 listopada 2023 roku. Od 1 września br. Instytut Monitorowania Mediów rozszerzył próbę badawczą źródeł mediowych o ponad 40 stacji telewizyjnych oraz ponad 200 rozgłośni radiowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów