Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w listopadzie br. TVN24.pl odwiedziło 6,73 mln realnych użytkowników, czyli 24,03 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni na stronie 102,61 mln odsłon, a każdy spędził na niej średnio godzinę, 16 minut i 5 sekund.
TVN24.pl zanotował wielokrotnie wyższe statystyki niż witryny pozostałych informacyjnych stacji telewizyjnych. Miał trzy razy więcej użytkowników od TVN24BiS.pl (2,41 mln) i TVP.info (2,07 mln), a jeśli chodzi o odsłony to pięć innych witryn zanotowało ich łącznie 32,85 mln.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-informacyjnych-listopad-2018-roku-tvn24,7171186322273921a ##
Na Superstacja.tv odwiedzający spędził przeciętnie 50 minut i 57 sekund, na TVP.info - 17 minut i 16 sekund. W pozostałych serwisach średni czas korzystania wyniósł po 4-5 minut.

TVN24BiS.pl przy 2,41 mln użytkowników miał 8,81 mln odsłon, a TVP.info - 2,07 mln odwiedzających i 12,24 mln odsłon.
Na komputerach TVN24.pl zanotował 2,92 mln użytkowników, 42,99 mln odsłon oraz 2 godziny i 49 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.
TVN24BiS.pl przy 873,4 tys. użytkowników miał 2,81 mln odsłon oraz 6 minut i 19 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę, a TVP.info - 743,1 tys. użytkowników, 4,49 mln odsłon oraz 34 minuty i 31 sekund średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-w-listopadzie-2018-r-dane-gemius-pbi-z-listopada,7171188036974209a ##
Na Superstacja.tv przeciętny użytkownik spędził 50 minut i 57 sekund, a na Telewizjarepublika.pl - 20 minut i 31 sekund.
Wszystkie witryny oprócz Superstacja.tv na smartfonach i tabletach osiągnęły zdecydowanie wyższą odwiedzalność niż na komputerach. TVN24.pl w mobile’u odwiedziło 4,96 mln użytkowników, wykonując 59,62 mln odsłon i spędzając średnio po 31 minut i 57 sekund.

TVN24BiS.pl miał 1,75 mln odwiedzających, 6 mln odsłon oraz 2 minuty i 19 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego, a TVP.info - 1,46 mln użytkowników, 7,75 mln odsłon oraz 6 minut i 54 sekundy średniego czasu korzystania.
W skali roku TVN24.pl osiągnął wzrost zasięgu o 3 pkt proc. (czyli 14,3 proc.), jednocześnie liczba odsłon serwisu zmalała o 6,4 mln (5,9 proc.), a średni czas spędzony w nim przez użytkownika - o 14 minut i 54 sekundy (16,4 proc.).
TVN24BiS.pl zyskał rok do roku 1,53 pkt proc. zasięgu i 809,4 tys. odsłon (to odpowiednio 21,6 i 10,1 proc. w górę), TVP.info - 3,43 pkt proc. zasięgu i 3,97 mln odsłon (86,4 i 48 proc.), a Polsatnews.pl - 1,42 pkt proc. zasięgu i 850,8 tys. odsłon (48,1 i 21,9 proc.). Wszystkie witryny zanotowały przy tym spadek przeciętnego czasu korzystania przez użytkownika: TVN24BiS.pl o minutę i 23 sekundy (25,9 proc.), TVP.info - 13 minut i 39 sekund (44,1 proc.), a Polsatnews.pl - 24 sekundy (8,5 proc.).

Telewizjarepublika.pl przy wzroście zasięgu o 1,43 pkt proc. (51,6 proc.) straciła 3,89 mln odsłon (45,2 proc.) oraz 10 minut i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego (67,4 proc.). Natomiast w przypadku Superstacja.tv zasięg zmalał o 0,07 pkt proc. (21,9 proc), natomiast liczba odsłon zwiększyła się o 1,13 mln (93,9 proc.), a średni czas korzystania - o 24 minuty i 36 sekund (93,4 proc.).











