TVN7 przymierza się do realizacji dwóch kolejnych edycji „Hotelu Paradise”

Telewizyjna Siódemka rozważa realizację dwóch kolejnych sezonów reality-show „Hotel Paradise”, ale ostateczna decyzja w sprawie jeszcze nie zapadła - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
TVN7 przymierza się do realizacji dwóch kolejnych edycji „Hotelu Paradise”
Klaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise”; fot. Siódemka

Wiosną i jesienią 2020 roku stacja pokazała dwie pierwsze edycje, które zostały nagrane na indonezyjskiej wyspie Bali. Dwie kolejne odsłony realizowane były na Zanzibarze, oglądać je można było w zeszłym roku wiosną i jesienią. Z kolei piąta i szósta seria realizowana była w Panamie (piąta nadawana była wiosną br., a szósta trafi na antenę jesienią).

Będzie siódma i ósma odsłona programu?

Siódemka i Golden Media Polska są wstępnie zainteresowani realizacją siódmej i ósmej edycji „Hotelu Paradise”. Ostateczna decyzja nie została jeszcze podjęta. Ma być w znacznym stopniu uzależniona od wyników szóstej odsłony, która emitowana będzie jesienią.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-wygral-love-island-wyspa-milosci-5-ogladalnosc-nowy-sezon-jak-sie-zglosic,7170003467188353a ##

Dwa kolejne sezony „Hotelu Paradise” najprawdopodobniej byłyby realizowane w nowym miejscu. Program ponownie raczej poprowadzi Klaudia El Dursi.

428 tys. widzów piątego sezonu

„Hotel Paradise” to reality-show stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.

Średnia widownia premierowych odcinków piątego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 21 lutego do 2 czerwca 2022 roku wyniosła 428 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,20 proc. w gronie wszystkich widzów i 5,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Dla porównania, trzeci sezon „Hotelu Paradise” emitowany rok temu śledziło średnio o 223 tys. osób więcej. W okresie od 22 lutego do 3 czerwca ub.r. produkcja gromadziła średnio 651 tys. widzów, co dało Siódemce 4,60 proc. udziału w 4+ i 8,32 proc. w 16-49.

Reality-show miał niższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji w 4+ i wyraźnie wyższe w 16-49. Na przykład w 2021 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,58 proc., a w grupie 16-49 było to 4,16 proc.

„Hotel Paradise” hitem w Player.pl

- „Hotel Paradise” uplasował się również w top 3 najlepiej pozyskujących formatów w serwisie tej wiosny. „Hotel Paradise” niezmiennie utrzymuje pozycję lidera w kategorii reality oraz szerzej - w całej grupie programów rozrywkowych wiosennej ramówki. Z sezonu na sezon format zyskuje na popularności, a najnowszy sezon „Hotelu” wystartował nawet z wyższego poziomu niż sezon 4. - informował nadawca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów