Liderem rynku telewizyjnego w I półroczu 2006 roku została "Jedynka" - wynika z najnowszych z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku TVP 1 zanotowała spadek udziału w rynku o 0,49 proc. Druga w rankingu TVP 2 również miała gorszy wynik - spadek o 1,3 proc.
Na trzecia miejsce awansowała telewizja TVN (wzrost o 1,85 proc.), która ucieka Polsatowi tracącemu 0,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym. (4+)I półrocze 2006I półrocze 2005ChannelSHR %ChannelSHR %TVP124,41%TVP124,90%TVP220,71%TVP222,01%TVN16,50%Polsat16,78%Polsat16,41%TVN14,65%TVPReg/TVP34,66%TVPReg/TVP34,80%TV41,99%TV42,34%TVN241,72%TVN71,58%TVN71,35%TVN241,13%CN/TCM0,83%TVPolonia0,99%TVPolonia0,74%CN/TCM0,82%Jetix/FoxKids0,66%Jetix/FoxKids0,63%Eurosport0,62%Eurosport0,61%Polsat2_info0,48%Discovery0,49%Discovery0,42%TN/TVPULS0,43%TN/TVPULS0,40%Polsat2_info0,35%

W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, liderem TVP 1.
Age(16 - 49)I półrocze 2006I półrocze 2005ChannelSHR %ChannelSHR %TVP121,39%TVP122,31%TVP219,59%TVP220,12%Polsat19,19%Polsat19,43%TVN18,01%TVN16,25%TVPReg/TVP33,42%TVPReg/TVP33,66%TV42,24%TV42,82%TVN71,61%TVN71,80%TVN241,34%TVN240,98%CN/TCM0,62%TVPolonia0,90%VIVA0,61%CN/TCM0,65%Discovery0,61%Eurosport0,63%TVPolonia0,60%Discovery0,50%Eurosport0,56%VIVA0,48%Polsat2_info0,49%Jetix/FoxKids0,47%TVN Turbo0,47%TN/TVPULS0,40%
W grupie 16-49 (miasta) liderem została telewizja TVN, spychając na drugą pozycję TVP 1.
Age(16 - 49) AND City I półrocze 2006I półrocze 2005ChannelSHR %ChannelSHR %TVN20,70%TVP119,92%TVP118,45%TVN18,34%TVP216,97%TVP217,71%Polsat16,76%Polsat16,66%TVPReg/TVP33,25%TVPReg/TVP33,52%TV42,33%TV43,02%TVN72,15%TVN72,53%TVN241,85%TVN241,38%TVPolonia0,88%TVPolonia1,18%VIVA0,87%Eurosport0,87%Discovery0,83%CN/TCM0,81%CN/TCM0,83%Jetix/FoxKids0,68%Eurosport0,78%Discovery0,67%Polsat2_info0,66%VIVA0,66%Polsat Sport0,63%Polsat2_info0,56%











