TVP 2: koniec 'Dużych dzieci' i 'Podróży z żartem'

W TVP 2 kończy się emisja dwóch programów rozrywkowych: 'Podróży zżartem' i 'Dużych dzieci' - dowiedział się portalWirtualnemedia.pl. Nie wiadomo również, czy jesienią będziekontynuowany cykl 'Europa da się lubić'.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zakończenie emisji "Podróży z żartem" jest w dużej mierzezwiązane z oglądalnością programu, która utrzymywała się ostatniona niskim poziomie. Wiosenne odcinki show śledziło bowiem średnio1,94 mln widzów, co dało TVP2 7,06 proc. udziału w rynku, a 5,4proc. w komercyjnej grupie wiekowej 16-49.

"Podróże z żartem" były jednak emitowane o tej samej porze, cocieszące się bardzo dużą popularnością propozycje konkurencji. TVP1 nadawała wtedy m.in. serial "Ranczo", przyciągając 6,5 mlnwidzów, zaś TVN pokazywała "Taniec z gwiazdami", osiągający w tympaśmie 4,12 mln widzów. Program Dwójki przegrywał też w rywalizacjio widzów z emitowanym przez Polsat serialem "CSI: Kryminalnezagadki Miami", który oglądało przeciętnie 2,55 mln osób.

"Podróże z żartem" zniknęły już z niedzielnego prime-time'ewgo oknaramówkowego o 20:00, w którym TVP 2 rozpoczęła nadawaniefrancuskiego serialu kostiumowego "Gorycz tropików". Nie oznacza tojednak, że nastąpił już ostateczny koniec tego cyklu rozrywkowego.- Mamy jeszcze kilka nagranych i nie wyemitowanych odcinkówprogramu "Podróże z żartem" - mówi dla portalu Wirtualnemedia.plJarosław Burdek, wicedyrektor TVP 2 odpowiedzialny za rozrywkę. -Ich emisja jest już zaplanowana, większość z nich ma charakterokolicznościowy, dlatego nie muszą mieć stałego miejsca w ramówce.Będzie to zakończenie tego cyklu - dodaje.Natomiast również znikające z anteny "Duże dzieci" na razie tylkoraz pojawiły się w wiosennej ramówce TVP 2. Premierowy odcinekwyemitowany w poniedziałek wielkanocny przyciągnął przed telewizory2,29 mln osób, zapewniając stacji 19,18 proc. udziałów w rynku.Następny zostanie nadany 1 maja, a pozostałe trzy - jak zapewniaJarosław Burdek - mają już określony czas emisji, po czym zakończysię ten cykl. - Dla prowadzącego ten program Wojciecha Manna mamyinne, bardzo atrakcyjne propozycje - podkreśla wiceszefDwójki.Nie wiadomo także, czy w jesienią będzie kontynuowany cykl "Europada się lubić". - Aktualnie toczą się rozmowy z producentem programudotyczące pewnych zmian, wręcz liftingu tego show - przyznajeJarosław Burdek. - Od efektu tych rozmów uzależniamy decyzję okontynuacji współpracy - dodaje.Wyemitowane do tej pory wiosną przez TVP 2 premierowe odcinki"Europa da się lubić" oglądało średnio 2,7 mln widzów, co dałostacji 20,24 proc. udziałów w rynku (14,59 proc. w komercyjnejgrupie wiekowej 16-49).

Wiosenne odcinki "Europa da się lubić" cieszyły się mniejsząpopularnością od emitowanych przez TVP 1 "Wieczorynki" i"Wiadomości" (3,45 mln widzów) oraz nadawanych w TVN "Faktów","Sportu", "Prognozy pogody" i "Uwagi!" (2,98 mln widzów).Prowadzonemu przez Monikę Richardson udało się natomiastprzyciągnąć przed telewizory więcej osób niż miała druga częśćpasma informacyjnego Polsatu i serial "Jaś Fasola" - propozycje teoglądało średnio 1,58 mln widzów.

Dane oglądalności zostały przygotowane dla portaluWirtualnemedia.pl przez AGB Nielsen Media Research.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech