Jak wynika z najnowszych danych AGB Polska liderem rynku telewizyjnego w styczniu 2005 roku pozostaje TVP1, który jednak notuje słabsze wyniki niż w analogicznym okresie 2003 roku.
Tymczasem z roku na rok systematycznie rośnie udział w rynku TVP 2. Swój wynik poprawia też Telewizja Polsat a traci TVN.
Total Individuals Stacja01/200301/200401/2005 SHR % 1TVP128,0627,5527,42TVP219,5820,7321,753Polsat16,6715,0615,74TVN13,6314,7713,885TVP3 Total4,864,744,846TV43,832,692,537RTL7/TVN71,871,691,68TVPolonia1,441,511,079CN/TCM0,650,810,8910Eurosport0,540,80,73 W grupie 16-9, czyli docelowej dla stacji komercyjnych zahamowany został wzrost telewizji TVN, która po raz pierwszy od dłuższego czasu traci udział w rynku. W tej grupie sporo zyskuje TVP 2.
All 16-49 01/200301/200401/2005 ChannelSHR %ChannelSHR %ChannelSHR %1TVP125,55TVP124,57TVP124,72Polsat18,31TVP218,77TVP220,043TVP218,18Polsat17,48Polsat18,144TVN14,51TVN15,93TVN15,325TV44,61TVP34,07TVP33,746TVP34,36TV43,31TV43,097TVN72,23TVN72,05TVN71,858TVPolonia1,62TVPolonia1,49TVPolonia0,989Discovery0,59Eurosport0,75TVN240,7810Eurosport0,51TVN240,68Fox_Kids0,64All 16-49 cities 01/2003 01/2004 01/2005 ChannelSHR %ChannelSHR %ChannelSHR %1TVP123,33TVP121,89TVP122,072TVP216,16TVN16,94TVP217,793TVN15,88TVP216,74TVN17,344Polsat15,08Polsat14,44Polsat15,265TV44,62TVP34,02TVP3 3,56TVP3 Total4,06TV43,14TV43,327RTL7/TVN73,39TVN73,01TVN72,678TVPolonia2,2TVPolonia1,96TVPolonia1,39Discovery0,92Eurosport1,09TVN241,1510Eurosport0,73TVN240,99Fox_Kids0,98












