TVP ABC reklamuje się w radiu, prasie i w sieci

Telewizja Polska w czwartek 13 lutego br. rusza z kampanią promującą kanał dziecięcy TVP ABC. Działania obejmą radio, prasę i internet, a także kanały TVP.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
TVP ABC reklamuje się w radiu, prasie i w sieci
Shutterstock.com

W kreacji wykorzystany zostanie motyw dziecięcych dłoni, pomalowanych na różne kolory, a także liter alfabetu pojawiających się w nazwie nowego kanału.

Akcja reklamowa realizowana będzie w radiu (Polskie Radio, Radio Bajka), prasie („Tele Tydzień”, „Tina”, „Przyjaciółka”, „Przedszkolak”) i w internecie (Gazeta.pl, Miastodzieci.pl, Wp.pl, Dziecko.pl, Dzieci.com, Kobieta.pl). Spoty autopromocyjne oglądać będzie można w różnych kanałach TVP.

grafika

Kampanię przygotowało biuro marketingu TVP, a media zakupiło konsorcjum domów mediowych Equinox Polska i Value Media.

Kanał TVP ABC rusza 15 lutego br. i będzie nadawać seriale animowane i fabularne oraz programy kierowane do dzieci w wieku od 4 do 12 lat, a także pozycje edukacyjne dla rodziców. Stacja dostępna będzie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej i u operatorów płatnej telewizji (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele