TVP będzie miała wpływ na dobór gości i tematów w programie Jana Pospieszalskiego

Telewizja Polska podpisała nową umowę z Janem Pospieszalskim. W nowym kontrakcie wprowadzono zabezpieczenia, które zapewniają publicznemu nadawcy możliwość decydowania o doborze gości i tematów do programu „Bliżej”.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:

Jak już podawaliśmy, w czwartek 9 stycznia br. emisja odcinka programu „Bliżej” została odwołana. Kierownictwo stacji TVP Info nie zgodziło się bowiem, aby jednym z gości był Jacek Karnowski (więcej na ten temat). Program nie został wyemitowany, a Jan Pospieszalski chciał w tej sprawie interweniować u prezesa Telewizji Polskiej Juliusza Brauna (przeczytaj o tym).

Przez ostatnie kilka dni TVP pracowała nad nową formą umowy z Janem Pospieszalskim. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl umowa została już podpisana.

- Telewizja Polska będzie miała prawo decydować o tematyce odcinka oraz doborze zaproszonych gości - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. Zapowiada również, że tego typu rozwiązania zostaną wprowadzone do umów ze wszystkimi firmami zewnętrznymi, które realizują programy dla Telewizji Polskiej.

Z Janem Pospieszalskim nie udało nam się w czwartek skontaktować. Z naszych informacji wynika, że dziennikarz nie sprzeciwiał się zaproponowanym zmianom i podpisał kontrakt.

Program „Bliżej” jest emitowany na żywo na antenie TVP Info w każdy czwartek o godz. 22.30.

Łukasz Brzezicki
Autor artykułu:
Łukasz Brzezicki
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii