TVP i Caritas zebrały 2 mln zł dla osób poszkodowanych w wyniku nawałnic

Dzięki zorganizowanej przez TVP i Caritas w miniony weekend akcji pomocy poszkodowanym w niedawnych nawałnicach udało się zebrać około 800 tys. zł. Łącznie oba podmioty na ten cel zebrały już 2 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Weekendowa akcja Telewizji Polskiej i Caritasu, która miała na celu pomoc poszkodowanym w niedawnych nawałnicach na północy Polski, odbywała się podczas transmisji przez TVP audycji związanych z uroczystością 300-lecia koronacji obrazu Matki Boskiej Częstochowskiej. Oba podmioty zachęcały widzów do wysyłania SMS-ów, z których udało się zebrać kwotę około 800 tys. zł.

Łącznie TVP i Caritas we wszystkich wspólnych akcjach na pomoc pokrzywdzonym zebrała już około 2 mln zł.

Transmitowany przez TVP1 koncert „Jasna Góra - Polska Kana” w minioną sobotę o 21.00 oglądało średnio 1,2 mln widzów, co przełożyło się na 9,7 proc. udziału w rynku w grupie 4+.  Tego samego dnia o 11.00 TVP Info relacjonowało mszę świętą z Jasnej Góry, którą śledziło 416 tys. osób (7,2 proc. udziału).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem