Telewizja Polska zamawia sprzęt emisyjny dla TVP Kobieta

W ramach przetargu Telewizja Polska chce kupić grupę urządzeń emisyjnych wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowego kanału TVP Kobieta.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Telewizja Polska zamawia sprzęt emisyjny dla TVP Kobieta
Marta Manowska; fot. TVP

Zamówienie dotyczy zakupu grupy urządzeń wraz z oprogramowaniem w redundantnym rozwiązaniu technologicznym Channel-In-A-Box oraz elementów rozszerzających właściwości posiadanych już przez Telewizję Polską macierzy dyskowych.

Chodzi m.in. o bramę między systemem krosowniczym TVP a systemem Channel-In-A-Box, dwa generatory wzorca czasu PTP, mikser zapasowy, dwa przełączniki awaryjne Clean Switch, po osiem synchronizatorów i wzmacniaczy rozdzielczych SD/HD wraz z przyłączami cztery pamięci Still Store SD/HD z przyłączami, 14 konwerterów sygnału video SD/HD oraz stojak technologiczny z czterema panelami zasilającymi.

Oferty będzie można składać do 23 marca, zostaną ocenione wyłącznie na podstawie zaproponowanych cen brutto. Wadium wynosi 70 tys. zł.

Wybrany podmiot ma dostarczyć zamówienie w ciągu 45 dni od podpisania umowy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-historia-2-nowy-kanal-tvp-jak-odbierac-opinie-oferta-programowa,7170377390725249a ##

TVP Kobieta od 8 marca

Kanał TVP Kobieta zacznie nadawanie 8 marca, będzie miał charakter lifestylowo-poradnikowo-rozrywkowy. Stacja jest skierowana do kobiet ze wszystkich grup wiekowych i społecznych.

Jedną z twarzy nowej stacji miała być Marzena Rogalska, pojawiła się w spocie. We wtorek w zeszłym tygodniu Rogalska nieoczekiwanie poinformowała, że po 12 latach współpracy żegna się z Telewizją Polską, nie podała konkretnych przyczyn.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-msza-koronka-transmisja-episkopat-umowa,7170377417225857a ##

TVP z kolejną rekompensatą abonamentową

W 2019 r. Telewizja Polska osiągnęła wzrost przychodów o 16,7 proc. do 2,56 mld zł oraz 89 mln zł zysku netto. Na koniec roku nadawca miał 2 790 etatowych pracowników zarabiających średnio 9 572 zł. Wynagrodzenie zarządu wyniosło 2,18 mln zł, prawie trzy razy więcej niż rok wcześniej - na nagrody dla pracowników zostanie przeznaczone 18 mln zł.

W drugiej połowie kwietnia ub.r. zgodnie z nowelizacją ustawy abonamentowej, która weszła w życie w marcu, minister finansów przekazał Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu obligacje skarbowe o wartości 1,95 mld zł. 5 maja zostały one zasymilowane z inną serią obligacji, tak żeby minister finansów mógł je wykupić. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała, że w ramach tegorocznej rekompensaty TVP dostała 1,71 mld zł, Polskie Radio - 119,2 mln zł, a regionalne ośrodki radiowe - 119,3 mln zł.

Głównie dzięki tej rekompensacie w pierwszej połowie ub.r. Telewizja Polska zanotowała 936,5 mln zł zysku netto. Przychody spółki wyniosły 2,27 mld zł, z czego 1,8 mld zł pochodziło z abonamentu i rekompensaty abonamentowej, natomiast wpływy z reklamy spadły rok do roku o 21 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?