TVP ma specjalną ofertę sponsorską na Igrzyska Olimpijskie

Reklamodawcy zainteresowani nie tylko emisją tradycyjnych spotów reklamowych przy zbliżających się Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu mogą skorzystać ze specjalnej oferty sponsorskiej biura reklamy Telewizji Polskiej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
TVP ma specjalną ofertę sponsorską na Igrzyska Olimpijskie
Igrzyska w Paryżu w TVP, fot. TVP

Pierwszeństwo zakupu pakietów sponsorskich mają oficjalni sponsorzy igrzysk w Paryżu. W bloku mogą pojawić się maks. trzy 8-sek. wskazania sponsorskie. 

Biuro reklamy TVP oferuje marketerom sponsoring programów specjalnych, emitowanych w TVP1 i TVP Sport (m.in. “Sport olimpijski”, “Halo, tu Paryż”, studio olimpijskie"). Za 236 billboardów sponsorskich trzeba zapłacić 330 tys. zł netto (cena bez rabatów).

Igrzyska Olimpijskie w Paryżu - pakiety reklam

Pakiet “Siatkówka” - mężczyźni obejmuje od 240 do 378 billboardów sponsorskich. Pakiet taki - bez udziału Polaków w fazie pucharowej" - kosztuje od 515 tys. zł do 745 tys. zł, a w przypadku udziału polskich siatkarzy w fazie pucharowej - od 630 tys. zł do 1,365 mln zł.

Pakiet z taką samą liczbą wskazań sponsorskich, ale w przypadku siatkarek kosztuje od 305 tys. zł do 435 tys. zł (bez udziału Polek w fazie pucharowej) i od 320 tys. zł do 645 tys. zł (z udziałem Polek w fazie pucharowej).

Reklamodawcy mają też do dyspozycji pakiet “Tenis”. Za 252 wskazania sponsorskie zapłacą 262 tys. zł, a za 468 wskazań - 484 tys. zł.

Marketerzy mogą również skorzystać ze sponsoringu tabeli medalowej (wycena indywidualna), lokowania produktu (wycena indywidualna), emisji reklam online oraz plansz reklamowych, branded content i lokowania produktu na kanale TVP Sport na YouTube oraz w social mediach.

Igrzyska Olimpijskie w Paryżu startują 26 lipca i potrwają do 11 sierpnia. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?