TVP promuje festiwal w Opolu oraz pasmo „Kino na maksa”

TVP ruszyła kampaniami promującymi festiwal w Opolu oraz pasmo filmowe TVP2 „Kino na maksa”. Mają one uzupełnić kampanię promującą jesienną ramówkę.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa 47. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole 2010 potrwa do 12 września. Obejmuje ona: prasę (magazyny: „Gala”, „Fakt”, „Naj”, „Newsweek”), radio (RMF FM, Radio Zet, Jedynka i Trójka), wsparcie crosspromocyjne (zapowiedzi festiwalu na antenie TVP1) oraz działania PR. Kreacją kampanii festiwalu oraz zakupem mediów zajęło się we własnym zakresie Biuro Marketingu TVP. W kreacji wykorzystano projekt czołówki festiwalu, przygotowany przez Piotra Szalińskiego. Tegoroczny festiwal opolski odbędzie się w dniach 10 – 12 września.

Ruszyła także kampania pasma filmowego TVP2 „Kino na maksa”. W kreacji kampanii wykorzystano stworzony przez Biuro Marketingu TVP logotyp „Kina na maksa” oraz fotosy z komedii, które będzie można zobaczyć w tym cyklu. Pierwsza odsłona kampanii wykorzystuje kadr z filmu „Dziennik Bridget Jones”.

Akcja promująca pasmo „Kino na maksa”, które ruszy 8 września i będzie emitowane w środy o 21.50, obejmuje: prasę („Tele Tydzień”, „Tele Świat”, „To i Owo”, „Party Życie Gwiazd”, „Newsweek”, „Wysokie Obcasy”, „Angora”, „Polityka”, „Wprost”, „Forum”, „Przekrój”), internet (gazeta.pl, wp.pl, grupa serwisów Polskapresse), wsparcie crosspromocyjne (zapowiedzi na antenie TVP2) i działania PR. Kreację przygotowało Biuro Marketingu TVP, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Zenith Optimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online