Przetarg Telewizji Polskiej podzielony jest na dziesięć części. Każda dotyczy różnych mediów, w których kampania jesiennej ramówki TVP będzie realizowana. Są to: prasa, kino, nośniki OOH małego formatu, nośniki OOH dużego formatu, DOOH, środki transportu miejskiego, wideo, internet, social media i influencer marketing.
Budżet na kampanię wynosi blisko 5 mln zł netto (bez VAT). Z tego na prasę 258,3 tys. zł (brutto), na kino -135,3 tys. zł, OOH małego formatu - 1,56 mln zł, OOH dużego formatu - 713,4 tys. zł, DOOH - 827,8 tys. zł, transport miejski - 777,9 tys. zł, wideo - 893 tys. zł, internet - 716,7 tys. zł, social media - 140,7 tys. zł i influencer marketing - 140,7 tys. zł.
TVP rozstrzygnęła postępowanie dla 6 z 10 części. Do działań w prasie i na nośnikach OOH dużego formatu wybrała Sigmę Bis, agencję należącą do Orlenu i PZU.

Do działań w kinie - Euvic Media, na nośnikach OOH małego formatu - Stroer Polska, na nośnikach DOOH - Screen Network, do działań influence - Universal McCann.
Nadal nie ogłoszono nazw firma dla realizacji kampanii w transporcie miejskim, wideo, internecie i w social mediach.
Umowy z wybranymi firmami miały być zawarte w okresie od 19 do 23 sierpnia. W tym terminie miały ruszyć pierwsze działania promocyjne. Kampanie w poszczególnych mediach mają potrwać do końca października.











